نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان، هواداران تراکتورسازی را برای این تیم یک نعمت توصیف کرد.

مهاجری: هواداران تراکتورسازی نعمت هستند

رضا مهاجری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در ابتدا به هواداران تراکتورسازی که در بازی امروز به سختی تیم خود را تشویق کردند، خسته نباشید میگویم. من امروز به عنوان یک مربی میگویم که داشتن هوادارانی چون هواداران تراکتورسازی یک نعمت است. هواداران تراکتورسازی به طور شایسته 90 دقیقه از تیم خود حمایت کردند. ما حسرت داشتن چنین هوادارانی را میخوریم. 

وی گفت: وزش شدید باد در کار هر دو تیم تأثیر داشت. نیمه اول تراکتورسازی از باد استفاده کرد و در نیمه دوم ما از وزش باد استفاده کردیم و در نهایت امتیازات تقسیم شد. به بازیکنانم خسته نباشید میگویم چون تلاش زیادی کردند. البته از لحاظ تاکتیکی انتظارات بیشتری از آنها داشتم اما امیدوارم در بازیهای آینده بهتر از این شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: در فوتبال به وقتکشی و ضد فوتبال متهم نیستیم. باد در این دیدار به ما کمک کرد و چیز قابل کتمانی نیست. به تیم داوری هم خسته نباشید میگویم که تمام تلاش خود را در این مسابقه کرد.

مهاجری در این بازه که پدیده گربه سیاه تراکتورسازی است و در این دیدار مقابل این تیم به تساوی رسید، عنوان کرد: روز گذشته هم گفتم هر رکوردی شکسته شود من نمیتوانم علاقه خودم را به تراکتورسازی کتمان کنم. سال قبل قلعهنویی فشار زیادی را تحمل میکرد خوشحالم که این فشار تبدیل به حمایت شده است و هواداران مزد این حمایت را میگیرند. این تساوی چیزی از شایستگیهای تراکتورسازی کم نمیکند.

وی ادامه داد: فوتبال بازی لحظههاست اگر برابر تیمی مانند تراکتورسازی غفلت کنید تنبیه میشوید. این یک امتیاز برای ما غنیمت است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سوال که چرا دریسا دیاراسوبا را دیر به بازی فرستادید تصریح کرد: او از ناحیه همسترینگ مصدوم بود و پزشکان تیم به ما توصیه کردند که دیرتر به بازی بفرستیم.

مهاجری در خصوص شرایط جوی اظهار داشت: شرایط جوی اثر عمدهای روی بازی هر دو تیم داشت و کار را برای هر دو تیم سخت کرد. نیمه اول ما کمی ضعیفتر بودیم اما نیمه دوم بهتر شدیم. زمانی که گلی دریافت میکنید چیزی برای از دست دادن ندارید. من از این فوتبال دفاعی لذت نمیبرم اما باد و تراکتورسازی اجازه بازی خوبی به ما ندادند. در نیمه دوم با تعویضهایی که انجام دادم تیم ما تا حدودی روند رو به جلویی پیدا کرد و بازی را به زمین تراکتورسازی کشیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از 3 تیم تبریزی لیگ برتر تیم شما را بیشتر آزار داد خاطرنشان کرد: هر 3 تیم تبریزی تیمهای خوبی هستند هر چند شاید برخی تیمها جایگاه خوبی نداشته باشند. مثلا ماشینسازی تیم با کیفیتی است که با یک برد و نیز رسیدن مصدومهایش میتواند به شرایط ایدهآل بازگردد. زمانی که تعداد بازیکنان زیادی را در اختیار ندارید کیفیت تیم همین میشود  و این به نظرم یکی از دلایل افت ماشینسازی است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره لیگ برتر فوتبال گفت: هر چه مسابقات لیگ تداوم داشته باشد اهالی فوتبال انگیزه بیشتری پیدا میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی