نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر جا سخن از اعتماد، ببخشید استقلال است نام «امین حاج‌محمدی» می‌درخشد. به راستی با یک جست‌وجو در موتور گوگل می‌توان دریافت، در این فصل بیشترین بازیکن استقلال که رسانه‌ها درباره‌‌اش مطلب نوشتند همین مدافع بوده است.

این بار کسی حاج‌محمدی را از روی نیمکت بلند نمی‌کند!

به گزارش خبرورزشی، او از روزی که سازمان لیگ فهرست قرارداد بازیکنان تیم استقلال را منتشر کرد با عدد یک میلیارد و 100 میلیون تومانی که به عنوان رقم قراردادش مقابل اسمش نوشته شده بود سوژه شد تا امروز. پس از آن رسانهها به این موضوع بارها و بارها پرداختند که چرا قرارداد بازیکن نیمکتنشین فصل قبل باید این اندازه باشد؟ او را بازیکنی در حد یک میلیارد نمیدانستند و حتی در وزارت ورزش هم با این موضوع مخالفتهایی صورت گرفت و شاید بتوان گفت این موضوع یکی از علل اصلی دستور وزارتخانه به باشگاه استقلال برای کاهش رقم قراردادها بود.

البته این همه سوژهای نبود که امین حاجمحمدی در این ماهها به رسانهها داد. سکونشینی و حتی غیبت او روی نیمکت هم یکی دیگر از سوژهها شد. او نه در لیگ و نه در جام حذفی بازی نکرده است تا بیلان بازیاش تا امروز «صفر ثانیه» باشد. حاجمحمدی در 15 بازی اخیر استقلال که 12 تای آن در لیگ برتر بوده و 3 تای آن در جام حذفی، اصلاً به میدان نرفته و حتی از زکیپور و مجتبی حقدوست هم آمار بازی کمتری دارد.

با این حساب سوژه بعدی که این بازیکن میتواند به رسانهها بدهد چالش پیدا کردن تعداد ثانیههای بازی نکردن حاجمحمدی تا پایان فصل است. او در این فصل بارها و بارها از لیست 18 نفره استقلال خط خورده با این حال دیروز و بعد از انتشار لیست خطخوردههای تیم استقلال بالاخره یک اتفاق مثبت هم برای این بازیکن رخ داد و آنهم درست به همین خط خوردنش ربط داشت. اینکه او درست قبل از اعزام تیم به قم متوجه خط خوردنش شد و دیگر لازم نبود تا قم برود و آنجا بفهمد در لیست 18 نفره جایی ندارد. مانند روز بازی استقلال – صبا در جام حذفی که از روی نیمکت به او گفتند اشتباهی در لیست رخ داده و باید به رختکن برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی