نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه‌های دریافت جایزه سطل زباله طلایی فوتبال ایتالیا که البته بیشتر جنبه طنز و شوخی با اهالی فوتبال ایتالیا را دارد، مشخص شدند.

سطل زباله تقدیم به اینتر!

نامزدهای دریافت جایزه «سطل زباله طلایی» فوتبال ایتالیا که هر ساله به بدترین بازیکن سری A اهدا میشود معرفی شدند که در این فهرست نام بازیکنانی مانند هرناندس، هافبک لاتزیو، راول موریسون هافبک انگلیسی لاتزیو و جفری کندوگبیا مدافع اینتر فرانسوی اینتر دیده میشود.

 

گزینههای دریافت جایزه سطل زباله طلایی فوتبال ایتالیا که البته بیشتر جنبه طنز و شوخی با اهالی فوتبال ایتالیا را دارد، از سال 2003، هر ساله با آرای مخاطبان برنامه «کاتراسپورت» شبکه رادیویی «رای رادیو 2» ایتالیا در نظرسنجی اینترنتی این شبکه انتخاب میشود (به استثنای سالهای 2013 و 2014 که این برنامه روی آنتن نرفت) و برنده نهایی با نظر هیئت ژوری 10 نفره از کارشناسان سری A مشخص خواهد شد.

 

سال گذشته خوان مانوئل ایتوربه، مهاجم پاراگوئهای رم برنده شد اما امسال اینتر بیشترین شانس را برای بردن این جایزه دارد چون بیشترین نامزد را برای کسب آن دارد.

 

از جمله مهمترین گزینههای دریافت جایزه سطل زباله طلایی فوتبال ایتالیا میتوان به هرنانس، لوئیز آدریانو، دیهگو لوپس (دروازهبان پیشین میلان که به اسپانیول قرض داده شده است) و نیز ماریو سوارز که فیورنتینا ماه ژانویه او را 15 میلیون یورو فروخت و شش ماه بعد در ازای 5.3 میلیون یورو به واتفورد رفت اشاره کرد. این بازیکن اسپانیایی اکنون به عنوان بازیکن قرضی برای والنسیا توپ میزند و تصور میشود که شانس زیادی بردن جایزه سطل زباله طلایی کالچو داشته باشد.

 

در میان تمام تیمهای ایتالیایی اینتر بیشترین نماینده را در میان 10 نامزد کسب جایزه سطل زباله سری A دارد چرا که از این تیم بازیکنانی مانند استوان یووتیچ، فلیپه ملو و کندوگبیا نامزد هستند. نه تنها بازیکنان فعلی بلکه بازیکنانی که فصل گذشته برای این تیم بازی کردهاند هم در فهرست نامزدها حضوری پررنگ دارند چرا که دوبو، دفاع چپ نراتزوری که به سامپدوریا قرض داده شده و نیز مارتین مونتویا دفاع راست قرضی فصل گذشته آبیومشکیها (کسی که از بارسا به اینتر پیوست و تنها شش ماه در این تیم دوام آورد و 4 بازی انجام داد) نیز جزو نامزدها هستند.

با این وجود تصور میشود کندوگبیا، هافبک دفاعی اینتر که با سال گذشته با قراردادی 36 میلیون یورویی به اینتر پیوست بخت اول کسب جایزه سطل زباله کالچو باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی