نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال می‌گوید از کسب نتیجه مساوی در آخرین دقیقه برابر بارسلونا راضی است.

زیدان: من از تساوی در ال‌کلاسیکو راضی‌ام

تیم بارسلونا در اولین الکلاسیکو فصل جاری اگرچه بهترین نتیجه ممکن را نگرفت، اما با متوقف کردن رقیب دیرینهاش توانست فاصله شش امتیازی خود را با این تیم حفظ کند و به همین دلیل تعجبی هم نداشت که سرمربی فرانسوی کهکشانیها از نتیجه بازی ابراز خرسندی کند.

زینالدین زیدان که تیمش در دقیقه 53 بازی گل خورد و در دقیقه 88 کار را توسط سرخیو راموس به تساوی کشاند، هنوز هم بارسا را در فاصله شش امتیازی خود میبیند.

زیزو در پایان بازی گفت: «من از نتیجهای که رقم خورد راضی هستم، ولی باید بگویم که کمی بدشانس بودیم که نتوانستیم گل اول بازی را به نام خودمان ثبت کنیم. این بازی، بازی بود که در آن بسیار تحت فشار قرار گرفتیم، اما لالیگا همین است و ما باید در تمام طول فصل آمادگی خودمان را حفظ کنیم.»

سرمربی کهکشانیها درباره قضاوت داور بازی، کلوس گومس که با حرف و حدیثهای زیادی هم همراه بود، عنوان کرد: «من هرگز درباره داوران حرف نزدهام و این بار هم این کار را انجام نمیدهم.»

زیدان درباره گل سرخیو راموس که رئال را از شکست نجات داد هم تأکید کرد: «گل راموس مرا غافلگیر نکرد، چون او توانایی گلزنی را دارد. راموس بازیکنی باشخصیت است و همیشه در بازیهایی اینچنینی تأثیر خود را میگذارد. سرخیو تا آخرین دقیقه هرگز تسلیم نمیشود و این ویژگی خوبی است.»

زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا این تساوی برایش حکم پیروزی را دارد، گفت: «خیر. این یک امتیاز است و پیروزی سه امتیاز دارد. نگرش و عملکرد بازیکنانم، اما راضیکننده بود. ما یک امتیاز گرفتیم، اما من از یک امتیاز هم راضیام.»

آیا این تساوی به بارسلونا ضربه روانی وارد خواهد کرد. زیدان در پاسخ به این سؤال هم گفت: «به هیچ وجه. من اینطور فکر نمیکنم. درست است که ما هنوز شش امتیاز بیشتر داریم، اما این موضوع هیچ چیزی را تغییر نمیدهد و باید مثل قبل به کارمان ادامه دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی