نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهداد سليمي، وزنه‌بردار فوق‌سنگين ناكام در المپيك ريو، براي پس‌‌گيري قهرماني جهان استارت زد.

سليميی: در تركمنستان ركورد دنيا را می‌شكنم

او به رغم اینكه المپیكیها از دیماه به اردوی تیم ملی میآیند، یك ماه زودتر آمد تا با شروع تمریناتش در قهرمانی آسیا برای رقبایش خط و نشان بكشد. خودش میگوید: «در فرصت مانده تا قهرمانی آسیای تركمنستان ترجیح دادم در اردوی تیم ملی تمرین كنم. اگر تا قهرمانی آسیا به آمادگی صددرصد رسیدم در تركمنستان، ركورد جهانی دسته به اضافه 105 كیلوگرم را میزنم. ركوردی كه حالا به نام وزنهبردار گرجستانی است وگرنه همه تلاشم برای مدال طلای آسیاست كه به افتخاراتم اضافه كنم.»

او اما به قهرمانی آسیا و شكستن ركورد جهان در تركمنستان راضی نمیشود: «هدف من پس گرفتن لقب قویترین مرد جهان برای كشورم است. در قهرمانی آسیایی به آن نرسم، شك نكنید در قهرمانی جهان آمریكا، آن را میگیرم.»

ملیپوش فوقسنگین ایران اما در بازیهای كشورهای اسلامی حاضر نمیشود: «من سال آینده، به جز قهرمانی آسیا و جهان در بازیهای كشورهای اسلامی یا هیچ مسابقه بینالمللی دیگری وزنه نمیزنم.»

او درباره دومین دوره مسابقات بینالمللی وزنهبرداری جام فجر به خبرورزشی میگوید: «این مسابقات اواخر امسال در اهواز برگزار میشود، ولی از حالا نمیتوانم بگویم در این مسابقات شركت میكنم یا نه. اگر بدنم شرایط خوبی داشته باشد، شاید در جام فجر حاضر شوم.»

سلیمی هنوز هم باید مراقب باشد: «به تازگی با دكتر نوروزی و كیهانی، پزشكان معالجم، صحبت كردم و آنها گفتند تا یك سال و نیم دیگر خیلی باید مواظب خودم باشم. مصدومیتم طوری است كه باید همچنان زیر نظر پزشكان باشم. البته مانع تمریناتم نمیشود و به همین خاطر تمریناتم را شروع كردم.»

سلیمی درباره سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنهبرداری ایران، هم میگوید: «سجاد مربی جوانی است كه به خوبی كارش را بلد است. من هم با او ارتباط خیلی خوبی دارم و برایش آرزوی موفقیت میكنم.»

وزنهبردار فوقسنگین ایران بر نگاه ویژه به رشتهاش تأكید دارد: «برای تداوم مدالآوری وزنهبرداری باید وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك نگاه ویژهای به آن داشته باشند.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی