۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت داور بازی پدیده و پرسپولیس گفت: خوشحالم که این روزها داوران جوان و الیت فوتبال ما روز به روز بهتر از دیروز با تکیه بر تجربیات گذشته و آموزش‌هایی که درکلاس‌های توجیحی در خارج کشور و زیر نظر مدرسان ای اف سی و فیفا فرا گرفته‌اند قضاوت های خوبی را به منصه ظهور می‌رسانند.

غیاثی: داور بازی پرسپولیس و پدیده کم‌نقص‌ترین قضاوت‌ها را داشت

غیاثی ادامه داد: یکی از این داوران جوان موعود بنیادیفر داور٣١ ساله شهرکردی ماست که اگرمن دچار نسیان و فراموشی نشده باشم اولین باری بود که برای تیم پرسپولیس قضاوت میکرد با شرایط بدنی خوبی که داشت توانست در نزدیکی صحنههای برخورد بازیکنان دو تیم جاگیری کند و با زاویه دید گسترده ای که برای خودش بوجود میآورد بخوبی خطاها را تشخیص دهد تا جایی که بازیکنان کمتر به تصمیماتش شک و اعتراض میکردند.

غیاثی تصریح کرد: به اعتقاد من او در سرتاسر مسابقه بیش از یکی دو اشتباه آن هم غیر مهم نداشت، خوشبختانه درطول بازی صحنه شک برانگیزی هم درمحوطههای جریمه رخ نداد رفتار او با بازیکنان دوتیم مودبانه و قاطعانه بود او دردقیقه ٩ بازی تنها اخطار این مسابقه را به مهرداد کفشگری برای بیملاحظهگی در خطایی که مرتکب شد داد. این قضاوت او یکی از کم نقص ترین قضاوتهایی بود که من تا بحال از ایشان دیدهام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی