نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌ها تأكيد داشتند كه فاصله ميان كريس و مسي كم شده و البته رسانه‌هاي آرژانتيني خواهان اهداي جايزه بهترين بازيكن سال فيفا به مسي شده‌اند.

توپ طلا برای كريس، جايزه فيفا برای مسی

 اكثر رسانههاي مختلف ورزشي دنيا معتقدند كه رونالدو با شايستگي به توپ طلا رسيده است و در سال جاري ميلادي برتر از ساير رقبا بوده؛ البته طبيعي است كه آرژانتينيها اين جايزه را حق مسي بدانند.

 

بيشتر رسانهها تأكيد داشتند كه فاصله ميان كريس و مسي كم شده و البته رسانههاي آرژانتيني خواهان اهداي جايزه بهترين بازيكن سال فيفا به مسي شدهاند. اين گزيدهاي از تيترهاي رسانههاي ورزشي دنياست.

 

اوله (آرژانتين)؛ طلا به كريس: فرانس فوتبال توپ طلاي سال 2016 را به كريس رونالدو داد. هنوز نام برنده جايزه بهترين بازيكن فيفا مشخص نشده است و اميدواريم اين جايزه به مسي برسد. براي انتخاب برنده توپ طلا هر خبرنگار نام 3 فوتباليست را انتخاب ميكند و نفر اول 5 امتياز، نفر دوم 3 امتياز و نفر سوم يك امتياز ميگيرد. جايزه بهترين بازيكن فيفا بر پايه رأي كاپيتانها و سرمربيان تيمهاي ملي اهدا ميشود و ليونل مسي فرصت ديگري خواهد داشت تا تاجش را حفظ كند.

 

گلوبوسپورته (برزيل)؛ 4 بار بهترين: انتظارات براي اعلام نام كريس به عنوان برنده توپ طلاي سال 2016 به سر آمد. قهرمان ليگ قهرمانان اروپا با رئالمادريد و قهرمان يورو با پيراهن پرتغال فرد برگزيده روزنامهنگاران بود.

 

آبولا (پرتغال)؛ 4 توپ طلا براي كريس: اين چهارمين توپ طلاي كارنامه ورزشي او است كه در فصلي كه با قهرماني در يورو 2016 با پرتغال و ليگ قهرمانان اروپا با رئال به پايان رسيد به آن دست يافت. پهپه در جايگاه نهم بهترين بازيكن دنيا قرار گرفت و روي پاتريشيو دوازدهم شد.

 

ركورد (پرتغال)؛ كريس دوباره بهترين بازيكن دنيا شد و به توپ طلاي فرانس فوتبال رسيد. او 745 امتياز كسب كرد كه دوبرابر نفر دوم (ليونل مسي با 316 امتياز) بود. 7 CR دومين بازيكن تاريخ است كه براي چهارمين بار به توپ طلا رسيد و حالا تنها يك توپ طلا كمتر از مسي دارد.

 

اكيپ (فرانسه)؛ او همه چيز را فتح كرده. او بعد از قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و يورو، دو تورنمنت مهم سال، به اين جايزه رسيد. كريس قراردادش را با رئال تمديد كرده و تا ژوئن 2021 با اين تيم ميماند و خودش را به مسي با 5 توپ طلا (در سالهاي 2009، 2010، 2011، 2012 و 2015) نزديك كرد.

 

گاردين (انگليس)؛ رونالدو، مسي و گريزمن را شكست داد و به چهارمين توپ طلايش رسيد. آن هم در سالي كه با تيم ملي پرتغال قهرمان يورو شد و با رئال به قهرماني چمپيونزليگ رسيد. رؤياي كريس حالا كسب پنجمين توپ طلاست تا بتواند با مسي برابري كند.

 

كوريره دلواسپورت (ايتاليا)؛ چهارمي براي كريس؛ يكي كمتر از مسي: رونالدو از سوي هيأت ژوري متشكل از 173 خبرنگار منتخب فرانس فوتبال به اين جايزه رسيد. مسي دوم شد و گريزمن در رده سوم قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی