۰
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی، دو روزی می‌شود که در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی و همچنین صفحات هوادارای در اینستاگرام شاهد یک درگیری بزرگ هستیم؛ اتفاقی که باعث شده رابطه هواداران استقلال به خصوص حامیان علیرضا منصوریان و هواداران پرسپولیس دوباره شکراب شود.

دعوای جدید سرخابی‌ها در فضای مجازی

به گزارش خبرورزشی، ماجرا از این قرار است که برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در پایان دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز علیه علیرضا منصوریان شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند.

برخی از هواداران این سرمربی جوان در فضای مجازی مدعی شدند آنهایی که علیه منصوریان شعار داده بودند در واقع هواداران پرسپولیس بودند که برای حمایت از تراکتورسازی تبریز راهی استادیوم آزادی شده و وقتی استقلال بازی را باخت به جان منصوریان افتادند تا با ایـــــــن کار عصبانیتشان بابت تساوی در دربی را نشان دهند اما هـــــواداران پرسپولیس برای اثبات اینکه تقصیری در آن ماجرا نداشتند، در جواب طرفداران تیم رقیب از طریق کانالهای خود اعلام کردند اصلاً چرا باید در آن روز به ورزشگاه میرفتند در حالی که نتیجه این دیدار هر چه که بود میتوانست باعث دردسرشان شود.

پرسپولیسیها معتقدند اگر تراکتور آن روز پیروز میشد (که همین اتفاق هم رخ داد) به ضرر پرسپولیس بود، اگر استقلال میبرد، باز هم سرخپوشان خوشحال نمیشدند و نتیجه تساوی هم بر سرنـوشـــــت پرسپـــولیس تأثیری نداشت به همین علت دلیلی بــرای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نبود که بخواهند در آن روز از رقیب اصلیشان در صدر جدول حمایت کنند.

یکی از هواداران پرسپولیس نیز در پاسخ به استقلالیها نوشته بود: «ما چرا باید علیه منصوریان شعار بدهیم در حالی که او از نظر ما ایدهآلترین نتایج را گرفته و استقلال را از کورس مدعیان خارج کرده است!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی