نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که خبرگزاری‌ها و نشریات معتبر اروپا از علاقه باشگاه لیورپول به خرید سردار آزمون حرف می‌زنند، این ستاره ایرانی آسوده‌خاطر و با استفاده از تعطیلات لیگ روسیه به مسافرت رفته است.

رونمایی از گران ترین فوتبالیست تاریخ ایران/ هفته ای۳۰۰ میلیون تومان حقوق!

به گزارش خبرورزشی، مهاجم ملیپوش و بااستعداد کشورمان هنوز یک سال و نیم دیگر با باشگاه روستوف قرارداد دارد و این باشگاه هم مبلغ ۷ میلیون یورو برای واگذاری سردار آزمون روی او قیمت گذاشته است.

به عبارت بهتر لیورپول و بنفیکا که گفته میشود این یکی هم به شدت خواهان جذب ستاره ایرانی است باید رضایت باشگاه روستوف روسیه را جلب کنند. البته قربان بردیف که نقش ویژهای در رشد سردار آزمون داشته به او توصیه کرده است فعلاً به لیورپول نرود چون روی نیمکت یا سکوها خراب میشود اما با این حال احتمال پیوستن این پسر دوستداشتنی ترکمن به لیگ برتر انگلیس کم نیست. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید در صورت پیوستن سردار آزمون به لیورپول این بازیکن چه دستمزدی خواهد گرفت؟

اگر اینطور است باید ابتدا اشارهای به دستمزد هفتگی برخی از بازیکنان لیورپول داشته باشیم.

جیمز میلنر: 120 هزار پوند

دنیل استوریج: 120 هزار پوند

جوردن هندرسون (کاپیتان تیم) : 100 هزار پوند

روبرتو فرمینو: 100 هزار پوند

ساریومانه: 90 هزار پوند

لوکاس لیوار: 80 هزار پوند

کوتینیو:75 هزار پوند

آدام لالانا: 65 هزار پوند

لازار مارکوویچ:60 هزار پوند

امره جان: 55 هزار پوند

جو آلن: 45 هزار پوند

دانیل اوریگی: 15 هزار پوند

آدام بوگدان:15 هزار پوند

جوگومز: 10 هزار پوند

همچنین کریستین بنتکه مهاجم بلژیکی که دستمزد 140 هزار پوندی در هفته با لیورپول داشت رد شد تا پرداختهای باشگاه متعادل شود! شنیدیم در صورتی که سردار آزمون به لیورپول برود آنگاه درآمد هفتگی حداقل 15 هزار پوند در هفته خواهد داشت. یعنی به اندازه دانیل اوریگی میگیرد! با احتساب هر پوند حدود 5 هزار تومان در بازار تهران میتوان به این جمعبندی رسید که سردار آزمون در صورت رفتن به لیورپول ماهانه حدود 300 میلیون تومان درآمد خواهد داشت. به عبارت بهتر 3 میلیارد و 600 میلیون تومان سالانه از باشگاه سرشناس بندر لیورپول دریافت میکند که برای شروع یک آسیایی در لیگ برتر انگلیس مبلغ قابل توجهی است.

البته باید دید مذاکرات نمایندگان باشگاه لیورپول با سران باشگاه روستوف روسیه به کجا خواهد انجامید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی