۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از شکست برابر تراکتورسازی و خروج کامل از کورس قهرمانی استقلال روزهای پرتنشی را در این هفته گذراند. روزهای توأم با انتقادات فراوان و حاشیه‌های ویرانگر که باعث شدند علیرضا منصوریان سخت‌ترین روزهای مربیگری‌‌اش را تجربه کند.

آبی پوشان در پیچ سرنوشت

به گزارش خبرورزشی، بعد از فروکش کردن اتفاقات دیدار با تراکتور حالا استقلال در پیچ سرنوشت خود در ادامه فصل باید مقابل پدیده صفآرایی کند، تیمی که در هفتههای گذشته مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس نتایج و عملکرد خوبی کسب کرد و سرنوشت صدرنشین لیگ را دو بار تغییر داد. استقلال که به اختلاف 11 امتیازی با صدرنشین و رقیب دیرینه رسیده امروز برای عبور از بحرانهای اخیر باید به هر شکلی شده از سد پدیده بگذرد. تیمی که با وجود ستارههای گرانقیمت و پرشمار اصلاً فوتبال خوبی بازی نمیکند امروز آخرین فرصت را دارد تا در گام نخست از پیچ سرنوشت کمی به آرامش برسد.

علی منصوریان خوب میداند اگر امروز نتواند از سد حریف مشهدی بگذرد باید خودش را برای اتفاقات تلختر آماده کند از همین رو انتظار میرود با ایجاد تغییرات و تفکرات جدید شاهد استقلالی متفاوت از این مربی جوان باشیم تا در عمل استارت خود برای بازگشت به جمع مدعیان را بزند. پدیده بعد از شکست تلخ هفته قبل برابر دیگر تیم پرطرفدار پایتخت حالا با انگیزههای متفاوت گام به پایتخت گذاشته تا نشان دهد اگر بدشانسی نمیآورد هفته قبل دست خالی زمین را ترک نمیکرد. رضا مهاجری و شاگردانش در تمام بازیهای گذشته خود نشان دادند با بضاعتی که دارند میتوانند از عهده هر حریفی بربیایند به خصوص مقابل تیمهای سرشناس و مدعی از همین رو امروز دقایق دشواری پیشروی منصوریان و استقلالیها خواهد بود چون پدیده توانایی رقم زدن هر نتیجهای را دارد. تیمی که در پستهای مختلف بازیکنانی سرنوشتساز در اختیار دارد و از هر فرصتی برای ریختن زهر بهره میبرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی