۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان پس از پیروزی اورتون برابر آرسنال به آرسن ونگر طعنه زد.

هر بار آرسنال به ما می‌بازد تقصیر داور است!

رونالد كومان، آرسن ونگر را به خاطر شكايتش از داوري مارك كلاتنبرگ بعد از باخت تيمش به اورتون مسخره كرده. ونگر به كرنري كه دقيقه هشتاد و ششم به گل برتري اشلي ويليامز براي اورتون در گوديسون پارك منجر شد اعتراض كرد و گفته بود به جاي كرنر بايد ضربه دروازه اعلام ميشد اما كومان با مسخره كردن ونگر گفته او هر بار كه تيمش ميبازد از داوريها مينالد: «اين حرفهاي ونگر براي من اصلاً جاي تعجب نداشت. اين سومين بار متوالي است كه من آرسنال را در خانه خودمان شكست دادهام و هر سه بار از نظر او اشتباهات داوري بود كه باعث باختن تيمش شد.» او در ادامه با طعنه افزود: «متأسفم آرسنال. ما با كمك داور برديم!»

 

ونگر اعتراف كرده كه تيمش در اين ديدار بعد از جلو افتادن توسط گل الكسيس سانچس كنترل بازي را از دست داده و با تن دادن به اولين شكست خارج از خانهاش از ماه فوريه قبل تاكنون از چلسي خيلي عقب افتاده است اما بيشترين شكايات او بعد از بازي به جاي آنكه در مورد اشتباهات مردان خودش باشد از عملكرد كلاتنبرگ، داور مسابقه، بود. به گفته او، دامينيك كالورت لوين بازيكن اورتون بود كه آخرين ضربه را به توپ زد نه لوران كاسيلني و به همين خاطر داور نبايد آن كرنر منجر به گل برتري اورتون را ميگرفت. پنالتي هم كه داور در دربي شمال لندن براي تاتنهام گرفته بود مايه اعتراض ونگر شده بود و كمكم به اين اعتقاد رسيده كه هر بار كلاتنبرگ داورشان باشد سوتها به ضرر آرسنال خواهد بود: «اصلاً كرنر درست نبود. كاملاً مشخص بود. داور اين تصميم را گرفت كه دليلش را نفهميدم. خيلي از آقاي كلاتنبرگ نااميد شدهام. جايگاه مناسبي براي بهتر ديدن اين صحنه داشت اما ما در مورد قضاوتهاي او بسيار بدشانس بودهايم.»

 

ونگر از بازي خشن جيمز مك كارتي در ميانه ميدان هم كه با مسعود اوزيل درگير شد ناراضي بود و به بازي بسيار فيزيكي او اعتراض كرده بود اما كومان گفته كه دوست دارد در آينده بازيهاي خشنتري را از مردانش ببيند: «اين همان چيزي بود كه دوست داشتيم ببينيم. هواداران هم دوست دارند كه شاهد مبارزه رودررو باشند. جو فوقالعادهاي بود. اميدوارم كه حالا بچهها بهتر درك كرده باشند كه چقدر با اين سبك بازي قدرتمند هستيم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی