نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار بارسلونا با الاهلی عربستان حواشی جالبی مثل دیدار لیونل مسی با پسر بچه افغانی داشت.

لئو دوباره بالا آورد

بارسلونا براي برگزاري ديداري دوستانه به قطر سفر كرده بود و سهشنبهشب موفق شد تا در بازي تداركاتياش از سد الاهلي اين كشور عبور كند. در حاشيه برگزاري اين بازي اتفاقات متعددي رخ داد كه در اين گزارش قصد داريم به برخي از آنها اشاره كنيم.

 

مسي دوباره بالا آورد

اينطور به نظر ميرسد كه مشكلات گوارشي لئو هنوز برطرف نشده است. در سالهاي اخير بارها شاهد آن بوديم كه در جريان مسابقات، ليونل مسي دچار حالت تهوع شده و بالا ميآورد. البته مدتي بود كه اين اتفاق رخ نداده بود ولي در دقيقه 25 بازي دوستانه در قطر بود كه اين اتفاق دوباره تكرار شد. طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت، او در جريان اين مسابقه و در حالي كه در ميانه ميدان بود، دچار حالت تهوع شد و بالا آورد. به همين خاطر بلافاصله خودش را به كنار زمين رساند و آب نوشيد تا حالش سر جايش بيايد و بعد از آن به زمين مسابقه بازگشت و بدون هيچ مشكلي بازي را دنبال كرد.

 

البته در دقيقه 32 مسابقه بود كه لوئيس انريكه او را نيز به سان دو عضو ديگر مثلث MSN تعويض كرد. البته اين تعويض ارتباطي با حالت تهوع مسي نداشت. لئو مدتهاست كه زير نظر يك پزشك متخصص تغذيه در ايتاليا مشغول حل مشكلات گوارشي و تغذيهاياش است و تا حدود زيادي اين مشكل كه در زمان حضور تاتا مارتينو روي نيمكت مربيگري بارسا وجود داشت، برطرف شده است.

 

مرتضي، كودكي كه از مسي دل نميكند

حدود يك سال پيش بود كه انتشار تصوير كودكي كه يك كيسه پلاستيكي راهراه سفيد و آبي بر روي پيراهنش پوشيده بود و پشت آن نام مسي و شماره 10 با ماژيك درج شده بود، دل مردم دنيا را آزرد. ليونل مسي هم بعد از ديدن آن تصوير كمپيني براي يافتن اين كودك راه انداخت و بعداز گذشت مدتي مشخص شد كه او مرتضي احمدي، كودك 5 ساله افغان است كه پدرش به دليل عشق فرزندش به مسي، اينگونه لباسي شبيه لباس مسي براي پسر كوچكش تدارك ديده.

بعد از مشخص شدن هويت مرتضي، مسي چند تا از پيراهنهايش را به همراه چند توپ فوتبال به دست مرتضي رساند و قول داد كه در اولين فرصت مناسب با او ديدار خواهد كرد.

 

به بهانه سفر كاروان بارسلونا به قطر براي برگزاري يك بازي دوستانه، مسي توانست مقدمات ديدار با مرتضي كوچولو را فراهم كند. مرتضي به قطر سفر كرد و اندكي قبل از برگزاري اين بازي با مسي ديدار كرد. او به علاوه دست در دست مسي وارد زمين چمن شد و با كارهاي بامزهاش مسي را كلي خنداند. جالب اينجا بود كه مرتضي دوست نداشت از لئو جدا شود و در نهايت داور بازي مجبور شد تا براي شروع مسابقه، مرتضي را بغل كرده و به خارج از زمين چمن ببرد.

 

مسي برترين بازيكن فوتبال به انتخاب فانتزي فوتبال

ليونل مسي ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا به عنوان ارزشمندترين بازيكن مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فانتزي فوتبال، ليگ مجازي سازماندهي شده توسط يوفا در وبسايت اين ارگان شناخته شد.

 

مسي در بازيهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا 10 گل به ثمر رساند و با كسب 58 امتياز ارزشمندترين بازيكن فانتري فوتبال لقب گرفت. بازيكني كه پس از مسي بيشترين امتياز را كسب كرده، مسعود اوزيل است كه 44 امتياز گرفته. يان اوبلاك، دروازهبان اتلتيكو 39 امتياز كسب كرده و سرخيو اسكودرو، مدافع سويا با 37 امتياز ديگر بازيكنان شاغل در ليگ اسپانيا هستند كه نامشان را در تيم يازده نفره منتخب مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا ميبينند.

 

11 بازيكن ارزشمند فانتزي فوتبال بدين ترتيب هستند:

 

دروازهبان

يان اوبلاك (اتلتيكومادريد): 39 امتياز

او در 4 بازي مرحله گروهي حضور يافت و گلي را دريافت نكرد و در بازي تيمش در دور اول يك ضربه پنالتي را مهار نمود.

 

مدافعان

ماتياس يورگنسن (كپنهاگن): 38 امتياز

تيمش در حضور او در 4 بازي گلي را دريافت نكرد و او توانست 2 گل هم به ثمر برساند.

سرخيو اسكودرو (سويا): 37 امتياز

سويا با حضور او ركوردي را در مرحله گروهي ليگ قهرمانان ثبت كرد: 5 بازي بدون دريافت گل.

بودويگ آگوستينسون (كپنهاگن): 34 امتياز.

تيم او تيم سوم گروه G شد و تنها 2 گل در مرحله گروهي دريافت نمود.

 

بازيكنان خط مياني

مسعود اوزيل (آرسنال): 44 امتياز

او در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا 4 گل زد (يك هتتريك مقابل لودوگورتس) و سه پاس گل داد.

آندره سيلوا (پورتو): 41 امتياز

4 گل و 2 پاس گل

رياض محرز (لسترسيتي): 37 امتياز

زننده 4 تا از 7 گل لستر در مرحله گروهي

ريكاردو كوارشما (بشيكتاش): 36 امتياز

3 گل و 3 پاس گل

 

مهاجمان

ليونل مسي (بارسلونا): 58 امتياز

با زدن 10 گل كه تنها يك گل با ركورد كريس در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا فاصله داشت. او در بازي با سلتيك و سيتي هتتريك كرد.

ادينسون كاواني (پاريسنژرمن): 41 امتياز

دومين گلزن برتر مرحله گروهي با زدن 6 گل و دادن يك پاس گل

دريس مرتنس (ناپولي): 39 امتياز

4 گل و سه پاس گل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی