نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش می‌توانسته در دیدار مقابل پیکان تن به شکست ندهد.

انتقاد شدید فرکی از بازیکنان سایپا

حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: متأسفانه یک بازی خانگی دیگر را باختیم، آنهم مقابل تیم پیکان که یکی از تیمهای همخانواده ماست. به نظر من شایسته باخت در این بازی نبودیم. با توجه به اینکه در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و پیکان هم هدفگذاریاش فقط روی ضدحملهها بود و اینکه روی سرعت تکمهاجم خوبش به گل برسد، فکر نمیکنم حقمان باخت بوده باشد. ما هم میتوانستیم از اندک فرصتهایمان استفاده کنیم و نتیجه بهتری را بگیریم، اما در نهایت باختیم. در مجموع در نیمه اول بهتر از حریف بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و یک توپ هم به تیرک دروازه ما خورد. متأسفانه بچههای ما روی یک ضربه ایستگاهی غیرمسئولانه عمل کردند و گل خوردیم و همین گل فشار روانی بالایی را به ما وارد کرد. در ادامه بازی هم تغییر تاکتیک دادیم و تعویضهایی انجام دادیم، اما متأسفانه تعویضهای ما هیچ تفاوتی را در بازی ایجاد نکرد و بازیکنان تعویضیمان کیفیت لازم را نداشتند.

فرکی ادامه داد: دست تیم پیکان روی نیمکت بیشتر از ما باز بود و در تعویضها و گرفتن نتیجه موفق بودند. مدتی است که درگیر بازیکنان مصدوم هستیم و روی نیمکت موجودی لازم را نداریم که بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم. بعد از گلی که دریافت کردیم روی دروازه پیکان فشار آوردیم، ولی نتیجه نداد. با تمام اینها ما میتوانستیم بازنده این بازی نباشیم.

«به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم، ولی حداقل میتوانستیم به یک امتیاز برسیم»، وی با بیان این جمله در واکنش به طرح این موضوع که سایپا عملکرد خوبی به ویژه در فاز تهاجمی نداشت و مسعود حسنزاده نتوانست توفیق آنچنانی داشته باشد، اظهار داشت: ما در این دیدار از جوانی در پست مهاجم استفاده کردیم. در جایی که حسنزاده هست میدان دادن به یک جوان جای سؤال دارد. انتظارمان از حسنزاده بیشتر بوده و معنی این هم آن است که این بازیکن آن بازیکنی که مدنظر ما بود، نیست.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خاتمه تصریح کرد: ما میتوانستیم بازیکنان دیگری را در این پست بگیریم. به طور کلی ما در تیممان بازیکنانی داریم که در حد بازیکن لیگ برتری نیستند. جوانان تیمم را نمیگویم، من به آنها اعتماد دارم و مطمئنم در آینده بازیکنان خوبی خواهند شد. در مجموع دستمان در سایپا خالی است و با وجود مصدومیت بازیکنانی مانند ترابی و فلاحزاده، وضعیتمان بدتر هم شده است. امروز نیز موقعیتهای زیادی خلق نکردیم، اما با  این وجود حق ما شکست نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی