نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: دایی هم فصل پیش در صبا حضور داشت و می‌داند اینجا چه خبر است.

مرفاوی: دایی هم می‌داند در صبا چه خبر است!

صمد مرفاوی پس از شکست خانگی تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: قبل از بازی صحبتهایی داشتم و گفتم که مانند یک گل پژمرده هستیم. بازیکنانم در این بازی زحمات خود را کشیدند و تلاش لازم را داشتند، اما توانایی رسیدن به گل را نداشتیم.

مرفاوی گفت: بازیکنان ما امروز نسبت به بازیهای گذشته بهتر بودند، ولی در خط حمله کاری را که باید انجام میدادیم، نتوانستیم انجام دهیم. نفت تیم فیزیکی و خوبی است و سعی میکرد پشت محوطه ما صاحب ضربات ایستگاهی شود و روی این ضربات ایستگاهی هم خطرناک عمل کردند. تیم نفت در دیدارهای گذشته خود هم روی ضربات ایستگاهی گلهای زیادی را به ثمر رسانده بود و من این پیروزی را به تیم نفت تبریک میگویم. امیدوارم بازیکنان ما به لیگ برگردند. هنوز فرصت است تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اشتباه حامد لک در صحنه به ثمر رسیدن گل تیم نفت تهران تصریح کرد: ما روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در طول هفتههم  بسیار روی این تاکتیک حریف کار کرده بودیم و دیدید که همه موقعیتهای نفت را بر گرداندیم، اما بالاخره باید یک نفر اشتباه کند تا گلی به ثمر برسد. این دفعه هم نوبت دروازهبان ما بود که این اشتباه را مرتکب شود. در فوتبال این چیزها طبیعی است و به غیر از آن صحنه نیز بازی چیز خاصی نداشت.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم صبای قم تصریح کرد: دایی هم فصل پیش در صبا حضور داشت و میداند اینجا چه خبر است. فکر نمیکنم مشکلات ما حل شود. اگر قرار بود اتفاق بیفتد خیلی وقت پیش میافتاد. ما 19 تیر کار خود را در تیم صبا شروع کردیم و اکنون که چند ماه میگذرد هیچ خبری نشده است. مسئولان تیم و مدیرعامل هم به سختی تیم را میچرخانند و به نوعی آبروداری میکنند. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد معلوم است شرایط باشگاه روز به روز بدتر خواهد شد. تیم ما نیاز به تقویت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی