نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی فردای ما برابر تراکتورسازی بسیار حساس است و برای دفاع کردن به زمین نمی‌رویم.

فقط به فکر بازی هستیم و تلاش می‌کنیم دست پر تبریز را ترک کنیم

عبدالله ویسی در نشست خبری بازی فردای تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی حساسی فردا در پیش داریم. سابقه نشان داده است که هر بازی که یک طرفش من یا قلعهنویی بودهایم جذاب از آب درآمده است. بدون شک هر دوتیم برای پیروزی تلاش میکنیم. ما برای دفاع کردن وارد زمین نمیشویم.

وی ادامه داد: رویاروییهای سابق ما همیشه پرگل از آب درآمده است و در مجموع بازی حساسی خواهد بود چرا که فردا ذوبآهن هم در اصفهان میزبان پرسپولیس است.

ویسی در خصوص سرمای هوای تبریز عنوان کرد: اینکه به سرما یا گرما عادت داریم حرف درستی نیست چرا که شرایط جوی برای تمام تیمها یکسان است. خدا را شکر که تبریز برف آمده و من توانستهام پس از سالها برف را ببینم. مسئولان کمک کردند و به ما سالن تمرین دادند و در مجموع برای بازی فردا آماده هستیم.  

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم برای بازی سنگین فردا آماده هستند و این منطقی نیست که بهانه بیاوریم هوا سرد است. ما فقط به فکر بازی هستیم و تلاش میکنیم دست پر تبریز را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سؤال که چطور از تیمی که قهرمان شدید جدا شدید؟ عنوان کرد: به هر حال ما در استقلال خوزستان بسیار زحمت کشیده بودیم و جدایی از این تیم برایم سخت بود. ما 4 و نیم میلیارد هزینه کرده بودیم و میدانم مردم از جداییام ناراحت شدند اما واقعیت این است که کسی در مورد ماندن با من حرف نزد و مسئولان گفتند هر جا که راحت هستم میتوانم به کار ادامه دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی