نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال تاکید کرد که تیمش در روزهای آینده نتایج بسیار خوبی را کسب می‌کند و شرمنده هوادارانش نمی‌شود.

استقلال رنگ روزهای خوب را می بیند

علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده و رسیدن به امتیاز ۲۱ اظهار کرد: به بازیکنانم گفتهام که ما هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازیهای ما سخت است چرا که هر تیمی مقابل استقلال انگیزه دوچندان دارد و ما باید دو برابر سایر تیمها انرژی بگذاریم. از این پیروزی راضی هستم اما باید از موقعیتهایمان استفاده کنیم. ما گرما و سرما را تحمل میکنیم تا شرمنده هواداران نشویم. باید روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

او اضافه کرد: از هواداران میخواهم ما را تنها نگذارند. روزهای خوبی در انتظار ماست و در بازی روز سهشنبه مقابل نفت تهران منتظر آنها هستیم.

علیرضا منصوریان همچنین در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پدیده بیان کرد: بازی جاندار و نفس گیری بود. چند تغییر داشتیم و از بقیه جوانان استفاده کردیم. یکبار دیگر میگویم که دست هواداران را میبوسم. در حین بازی آنها به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. ممنونم از احترامی که برای مجموعه ما قائل هستند. پدیده با تیمهای پرسپولیس و تراکتور خوب بازی کرد و تیمی منسجم ساختهاند. ما به دنبال بازی با صبر و حوصله بودیم ولی در اواخر بازی نگران بودیم که مثل بازیهای قبلی نتیجه را از دست بدهیم. قول و قراری که گذاشته بودیم را بازیکنان خوب کار کردند. باید یاد بگیریم که با یک بر صفر هم میتوان پیروز از زمین خارج شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی