نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا افتخاری پس از پیروزی استقلال مقابل پدیده در جمع خبرنگاران گفت: موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما این فرصت‌ها را از دست دادیم، تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید بهتر بازی کند. تیم ما اگر بخواهد قهرمان شود باید قدر موقعیت‌ها را بداند. تیم‌ ما یکسری ضعف‌های تاکتیکی دارد که با تمرین‌های منصوریان بهتر خواهد شد. بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم بازیکنان با تمرینات خوب موفق باشند.

افتخاری: استقلال ضعف تاکتیکی دارد

افتخاری در خصوص قهر آرش افشین عنوان کرد: در این مورد منصوریان باید توضیح دهد، شاید افشین چون نتوانسته به ترکیب اصلی راه یابد، این کار را کرده اما این تشخیص سرمربی بوده است  و بازیکن باید از سرمربی تمکین کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در  پاسخ به این سوال که آیا حضور مربی آلمانی در کادر فنی تیم استقلال صحت دارد یا نه گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که چرا مدیران باشگاه به بازی تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال نرفته بودند، خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال کمیته پیشکسوتان دارد و هیچ هماهنگی با این کمیته انجام نشده بود. گفتم که اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد باشگاه را در جریان بگذارند و من به احترام کمیته پیشکسوتان نرفتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی