۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در شرایطی روز گذشته مقابل پدیده به 3 امتیاز رسید که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در هفته های گذشته روزهای پرفشاری را در این تیم پشت سر گذاشته بود.

نمی‌گذارم استقلال را از من بگیرند

به گزارش خبرورزشی، منصوریان میگوید اول فصل آمده بود که مورد حمایت باشد. سرمربی استقلال گویا در جلساتی که با هیأت مدیره داشت، تأکید کرده بود به دلیل تغییرات زیاد در تیمش، زمان زیادی میخواهد اما حالا معتقد است بحثهایی که در رسانهها مطرح میشود، خلاف قولی است که از بعضیها گفته است.

یک بار پیش از دربی او برای رفتن تحت فشار بود و حالا برای دومین بار این اتفاق در حال وقوع است؛ عدهای میگویند اگر او تا نیمفصل نتیجه نگیرد، برکنار میشود. منصوریان از دل این روزهای سخت یک پیغام برای هواداران استقلال دارد و در اینباره میگوید: «رسیدن به نیمکت استقلال رؤیای من بود. نمیگذارم به این راحتی رؤیای زندگیام را از من بگیرند. ما امسال تغییرات زیادی داشتیم. قبول دارم نتایج آنگونه که هواداران توقع دارند، نبوده اما همه هدف ما این است که بتوانیم موفق باشیم و انشاءا... یک جام به دست بیاوریم.»

 او ادامه میدهد: «به خانواده منصورخان قول دادهایم که به فینال حذفی برویم و قهرمان شویم. همه این قول را دادهایم و باید هرطور شده در حذفی قهرمان شویم و در لیگ برتر هم نتایج خوبی به دست بیاوریم.» منصوریان درباره شرایط این روزهای خود میگوید: «حال و روز افرادی را دارم که بعد از یک دعوای مفصل برای فرار از دست آنهایی که میخواهند بزنندش به داخل خانه خودش پناه برده و در را بسته اما یکی از محارمش داخل خانه از پشت خنجری در پهلوی او فروکرده باشد.» او با ناراحتی در اینباره میگوید: «روزی که پیش پرویز مظلومی رفتم، به من گفت علی تو از بیرون ضربه نمیخوری بلکه خودیها از داخل به تو ضربه میزنند. من هم گفتم حواسم جمع است. متأسفانه عدهای چهره دوست را گرفتهاند ولی دنبال زدن ما هستند. انگار دوست ندارند استقلال موفق باشد.»

سرمربی استقلال به نام ناصر حجازی اشاره میکند، به اینکه نمیگذارد بلایی که سر آن مرحوم در استقلال آوردند، سر او هم بیاورند. چندی قبل منصوریان این حرف را به خبرورزشی گفت و این بار هم میگوید: «متأسفانه باید بگویم حجم این هجمهای که در این چند ماه به من وارد شد به مراتب بیشتر از مجموع هجمهای بود که زندهیاد حجازی، کخ و حتی دیگرانی که از یک سال تا سه چهار سال در استقلال فرصت داشتند، وارد شد. به جرأت میگویم جریانی به راه افتاده که قصد دارد از منصوریان هم یک حجازی دیگر، یک کخ دیگر، یک مظلومی دیگر و...  بسازد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی