نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز پرسپولیس تهران در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که برانکو هنوز موفق نشده تیم اصفهانی را شکست بدهد.

وقتی ذوب آهن گربه سیاه برانکو می شود

به گزارش خبرورزشی، آمار مرد کروات در تقابل با ذوبآهن نشان میدهد که پرسپولیس تهران در دور رفت لیگ پانزدهم با نتیجه 2 بر یک به تیم یحیی گلمحمدی باخت. در بازی برگشت و در حالی که سرخپوشان تهرانی تا دقایق واپسین با حساب 2 بر یک از حریف جلو بودند، گل خوردند تا فقط یک امتیاز از بازی با ذوبآهن کسب کنند اما شاید یکی از تلخترین مسابقات پرسپولیس در فصل گذشته در اصفهان و در همین  ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

 پرسپولیس تهران در اوج آمادگی و در جریان جام حذفی برابر ذوبیها صفآرایی کرد تا بتواند به مرحله بالاتر صعود کند اما یک اشتباه عجیب از سوی یدا... جهانبازی داور مسابقه همه برنامههای برانکو را خراب کرد. در غیاب سوشا مکانی محروم، ایمان صادقی درون دروازه ایستاد و روی یک خروج اخراج شد. جهانبازی و کمک او علی میرزابیگی اعتقاد داشتند صادقی جلوی یک گل حتمی را با دست گرفته و باید کارت زرد بگیرد، در حالی که تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد توپ به دست دروازهبان وقت پرسپولیس برخورد نکرده است! به هر حال هرچه بود، آن مسابقه تلخ (برای هواداران قرمز) با نتیجه  2 بر صفر به سود ذوبآهن اصفهان به پایان رسید و پرسپولیس در میان ناباوری حذف شد تا یک جام را مفت و مسلم از دست بدهد. اینک شرایط عوض شده است.

 یحیی گلمحمدی که متخصص خواباندن مچ استادش (بخوانید برانکو) بود، از ذوبآهن رفته و جای خود را به مجتبی حسینی داده است. دستیار اول گلمحمدی که برخیها نتایج و موفقیت او را به حسینی ربط میدادند و الحق والانصاف هم پس از جدایی سرمربی ذوبآهن نتایج خوبی کسب کرده است. ذوبآهن مجتبی حسینی با خط حمله کوبنده خود موفق شده از 5 بازی گذشته 4 پیروزی متوالی کسب کند و آمادهترین تیم حال حاضر لیگ شانزدهم است. مرتضی تبریزی مهاجم سرحال ذوبیها نیز در بهترین شرایط خود به سر میبرد و او میتواند خطری دائمی برای مدافعان پرسپولیس باشد. برانکو موفق شده همه تیمهای لیگ برتری را ببرد مگر همین ذوبآهن اصفهان و باید دید این هفته طلسم را میشکند یا نه؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی