نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فولاد و صنعت‌نفت امروز برگزار‌کننده یکی از دیدارهای جذاب و تماشایی هفته چهاردهم خواهند بود. حضور پرشور تماشاگران اهوازی و آبادانی در استادیوم غدیر اهواز می‌تواند جلوه خاصی به این بازی بدهد.

فولاد مسیر صعود را دنبـال می‌کند

به گزارش خبرورزشی، فولاد دیگر آن تیم ضعیف هفتههای ابتدایی نیست. خود را پیدا کرده و تبدیل شده به یک تیم نتیجهگرا. البته که فولاد در هفتههای ابتدایی هم همین تیم بود منتها نیاز به زمان داشت تا هماهنگ شود و باور دیکته تاکتیک خود را پیدا کند. اضافه شدن ساسان انصاری به ترکیب در نتیجهگیری هفتههای اخیر فولاد نیز تأثیرگذار بود  اما صنعتنفت این بار در بازگشت به لیگ برتر بهتر نتیجه گرفته. این تیم اگر کمی باتجربهتر عمل کند میتواند نتایج بهتری بگیرد. گرفتن سرعت بازی در دقایقی که حریف سرعتی فوتبال میکند و سرعت دادن به بازی در دقایقی که حریف بازی را از تب و تاب انداخته است به صنعتنفت کمک خواهد کرد به نتایج بهتری دست یابد و امتیازات بیشتری را در کارنامه ثبت کند.

این روزها هم فولاد خوب بازی میکند و هم صنعتنفت. این میتواند به زیباییهای دربی خوزستان کمک کند.  فوتبال احتیاطی و رقم زدن نتیجه بازی بر اساس اتفاقات و حتی زیر توپ زدن هیچ کمکی به دو تیم نخواهد کرد. حتی اگر در این بازی منجر به کسب نتیجه شود، در درازمدت دستاوردش خوب نیست.

نیت صنعتنفت در این دیدار برای همامتیاز شدن با فولاد است. از سویی فولاد سیر صعود را علاقهمند است که دنبال کند. نزدیکی سبک دو تیم در نمایش تهاجمی، پیروزی در این دیدار را سخت میکند. هر چند ایدههای نادر به خط دفاعی صنعتنفت کمی استحکام بیشتری بخشیده است. صنعتنفت نسبت به دفاع کردن بیتفاوت نیست و خیلی تند بعد از حمله به دفاع بر میگردد.

اشتباه در داوری که نفتیها معتقدند در برخی از بازیها به آنها لطمه زده عامل بازدارندهای در بازیهای پیشرو خواهد بود. ممکن است در این بازی هم در صحنهای داور به اشتباه علیه صنعتنفت تصمیم بگیرد. اشتباه داور پایان این بازی نیست. صنعتنفت به هم نریزد و به بازی خوب خود ادامه دهد شاید در ادامه نتیجهای بگیرد که حتی اشتباه داوری را هم پوشش دهد. بازی با این اندیشه به سود همه تیمهاست؛ نه فقط صنعتنفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی