۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتورسازی تبریز بعد از کسب یک برد جذاب مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، به خانه برگشته تا خود را مهیای دیدار مقابل سپاهان کند. این بازی، با همه دیدارهای تراکتورسازی فرق دارد. تفاوت این بار در اتفاقات خارق‌‌العاده است‌؛ قهرمانی‌ای که از دست تراکتورسازی در فصل سیزدهم پرید و به سپاهان رسید و یا رفاقت‌هایی که حتی در روزهای نبرد از یاد نرفت.

تراکتور– سپاهان‌؛ جنگ و جدل در رینگ رفاقت

به گزارش خبرورزشی، سپاهان هنوز هم داعیهدار قهرمانی در لیگ برتر است. یک باشگاه (سابقاً) منظم که نیازی به تعریف و تمجید رسانهها ندارد اما حالا مدتی است مدیرانش را به صورت پیاپی تغییر میدهد و مربیان رنگارنگی را روی نیمکتش میبینیم. آنها عملکرد جذابی شبیه سالهای قبل نداشتهاند اما به خاطر قهرمانی فصل قبل، حق نداریم عبدا... ویسی را جدی نگیریم. آنها برای بازی با تراکتورسازی، روی هر 3 امتیاز حساب کردهاند و برای این کار دلایلی دارند؛ اول اینکه نام سپاهان را به دوش میکشند، بعد اینکه پرستاره و قدرتمند هستند، سپس ویسی که در این سالها، رقابتهای نفسگیری با قلعهنویی داشته را کنار خود میبینند و در نهایت اینکه به خاطر کریخوانیهای اخیر، علاقه وحشتنناکی به کسب برد مقابل تراکتورسازی دارند.

مهمان تراکتورسازی از اصفهان آمده تا در ورزشگاه اختصاصی سرخهای تبریزی، به میدان برود. آنها در تبریز و مقابل تراکتور نمیتوانند هواداران زیادی در استادیوم داشته باشند اما صدای کریخوانی طرفداران این تیم از اصفهان به تبریز هم میرسد. تراکتور هم به داشتن هوادارانش معروف است و با این حساب، تقابل دو تیم بیش از آنکه در زمین باشد، روی سکوهاست. تراکتور برای کسب قهرمانی نیمفصل، هیچ رحمی ندارد. آنها به اندازه کافی امتیاز از دست دادهاند و حالا نمیخواهند بازی این هفته را به سپاهان و شانس قهرمانی نیمفصل را به پرسپولیس ببازند. تراکتوریها همچنین امیدوارند پرسپولیس در اصفهان و مقابل ذوبآهن زمینگیر شود تا صدر را دوباره در اختیار بگیرند.

هواداران دو تیم سپاهان و تراکتورسازی که خود را قطبهای جدید فوتبال میدانستند و اعتقاد داشتند اگر با هم متحد شوند، تعداد هوادارانشان از استقلال و پرسپولیس هم بیشتر خواهد بود، مدتی است رابطهشان سیاه و تیره شده است. جنگ از همان فصل سیزدهم شروع شد و حالا به کریخوانی رسیده است. آن قهرمانی که با یک دروغ عجیب در ورزشگاه یادگار امام و اتفاقات تلخ بعد از آن از تراکتور سلب شد و سپاهانیها پس از برد مقابل سایپا آن را به دست آوردند. همان جا، رفاقتها از رابطه سپاهان – تراکتور جدا شد و به رقابت جدی کشید. حالا این هم یک سکانس دیگر از همان رقابت است اما در رینگ رفاقتهای قدیمی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی