نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، تقابل بهترین خط حمله لیگ برتر با قوی‌ترین خط دفاع است. ذوب‌آهن تا اینجا 21 گل به ثمر رسانده و عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را همراه با تراکتورسازی از آن خود کرده است. این تیم در 4 بازی گذشته خود 10 گل به ثمر رسانده که آمار بسیار خوبی است.

تقابل بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ برتر

به گزارش خبرورزشی، از سویی پرسپولیس امسال در دفاع فوقالعاده عمل کرد و تنها 4 گل خورد. با حضور سیدجلال حسینی، ماهینی، انصاری و ربیعخواه، خط دفاع پرسپولیس این فصل عملکرد فوقالعادهای داشته و اکثر خطوط حمله تیمها موفق نشدهاند از این سد عبور کنند. سایپا، گسترشفولاد، صبا، تراکتورسازی، استقلال تهران، نفت تهران، صنعت نفت، پیکان و ماشینسازی تیمهایی هستند که امسال نتوانستهاند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

نکته اینجاست که هیچ تیمی این فصل نتوانسته به پرسپولیس بالای یک گل بزند. فولاد، سپاهان، استقلال خوزستان و پدیده مشهد تنها تیمهایی هستند که هرکدام یک بار توانستهاند دروازه قرمزها را باز کنند.  برانکو ایوانکوویچ اصلاً دوست ندارد در بازی با ذوبآهن هم دروازه تیمش باز شود. تیم اصفهانی در هفتههای گذشته اوج گرفته و آمار گلزنی بسیار خوبی داشته است. این تیم سه گل به تیمهای صنعتنفت آبادان و پیکان زد. دو گل هم به ماشینسازی زد.

استقلال خوزستان هم با دو گل به ذوبآهن باخت. آنها سپاهان را هم در دربی اصفهان با دو گل بردند و در کل عملکرد خط حملهشان خوب بوده است.  بیشک تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ بسیار جذاب خواهد بود. برانکو در آخرین توصیه خود به مدافعان این تیم هشدار داده و گفته: «مقابل بهترین خط حمله لیگ قرار میگیریم و باید نشان دهیم بهترین خط دفاعی لیگ، به سادگی گل نمیخورد...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی