نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شناخت ما از صنعت نفت بسیار کمک کرد و توانستیم فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم.

سعداوی: فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتیم

نعیم سعداوی پس از برتری 3 بر صفر فولاد مقابل صنعت نفت آبادان گفت: قبل از بازی هم گفتم و از هواداران دعوت کردم به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند چون میتوانیم روز خیلی خوب فوتبالی را شاهد باشیم. فوتبال جانداری بود.

وی افزود: دو تیم فوتبال زیبا و پسندیدهای را به نمایش گذاشتند. بازی جذابی بود و 2 تیم موقعیتهای زیادی را روی دروازه یکدیگر داشتند، اما به نظرم سهم ما مقداری بیشتر از تیم نفت بود. از ابتدا هم میدانستیم کار بسیار سختی داریم. نفت کادر فنی خوب و جوانان با انگیزهای دارد و فصل گذشته نیز با اقتدار به لیگ برتر صعود کردند. امروز هم این تیم یکی از بهترین بازیهای خود را در لیگ برتر به نمایش گذاشت و پا به پای بازیکنان ما دوید.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه شناخت کافی را از تیم صنعت نفت داشته، تصریح کرد: این شناخت به ما بسیار کمک کرد و توانستیم فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم. فکر میکنم همه از دیدن این دیدار لذت بردند. به بازیکنانم تبریک میگویم که با نشاط تمرین میکنند و در بازی هم تمام انرژیشان را میگذارند. به هیئت مدیره نیز تبریک میگویم که تلاش میکنند ما با حداقل دغدغه کار کنیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی