نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: ماشین‌سازی به خاطر قدمت و شخصیت تیمی، بودجه و همین‌طور هواداران می‌تواند تیم آسیایی باشد، البته امسال نه، من مسیح نیستم.

کاظمی: شاید عدم شناخت من دلیل شکست باشد

 فرهاد کاظمی پس از شکست ماشینسازی مقابل سیاهجامگان در اولین حضورش روی نیمکت سبزپوشان تبریزی در نشست خبری با تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: شاید عدم شناخت من از بازیکنانم باعث این باخت شد. با سه روز که نمیتوان تیم را شناخت، اما فکر میکنم بازیکنانم خوب بازی کردند و از آنها تشکر میکنم. ما در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کردیم.

وی در ادامه افزود: تیم من مشکلاتی دارد که در نیمفصل قطعاً رفع خواهیم کرد. ما به این باور رسیدهایم که مهاجمی نداریم. ما نیاز به یاران بیشتری داریم که بتوانیم تاکتیک مدنظر خود را اجرا کنیم. البته در نیمه دوم بازیکنان ما بهتر بودند.

سرمربی تیم فوتبال ماشینسازی خاطر نشان کرد: به سیاهجامگان بابت این برد تبریک میگویم. داوری هم عالی بود. من همیشه از آقای زرگر (داور بازی سیاهجامگان - ماشینسازی) به نیکی یاد کردهام. او داور توانمند و خوبی است که فکر میکنم به حقش نرسیده است. از خبرنگاران و همینطور استاندار و شهردار مشهد نیز تشکر میکنم، چون نتوانستم روز آخر بیایم و خدمت شما عرض ادب کنم.

کاظمی در پاسخ به این پرسش که چطور در بازی امروز روی نیمکت نشسته بود، تصریح کرد: اگر قانون به من بگوید میتوانی روی نیمکت بنشینی من هم مینشینم و اگر بگوید نمیتوانی بنشینی من هم نخواهم نشست. بالاخره خاطرات را نمیشود از بین برد و من خاطرات خوبی از مردم مشهد دارم. من هر تیمی هم که عوض میکنم نیازی به مصاحبه نمیبینم. 29 سال است که مربیگری کردهام اما 29 بار عکس من را در جلد رسانهها ندیدید. من اصلاً اهل مصاحبه نیستم. به هر کس هر صحبتی کند، نگاه نمیکنم. فکرم برای تیمم و بردن و همینطور خوشحالی مردم ماشینسازی است. احتمال میدهم تیم ماشینسازی راحت راحت راحت هشتم یا دهم شود.

سرمربی ماشینسازی با بیان اینکه او به جای رسول خطیبی نیامده است، اظهار کرد: رسول بچه خوبی است و مربی توانمندی نیز به شمار میآید، اما من جای او نرفتم. زمانی که اینجا آمدم رسول به من کمک بسیاری کرد تا بچهها را بشناسم. خطیبی در چهار تیمی که بودم شاگرد من بوده و اینها مقطعی است. ماشینسازی به خاطر قدمت و شخصیت تیمی، بودجه و همینطور هواداران میتواند تیم آسیایی باشد، البته امسال نه. من مسیح نیستم! آدم باید با منطق جلو برود و مطمئنم در آینده این امر میسر خواهد شد.

کاظمی درباره صحبتهای خداداد عزیزی بر این مبنا که بازیکنان تیم سیاهجامگان در حد لیگ برتر نیستند، خاطرنشان کرد: این سؤال را باید از عزیزی بپرسید. سلایق مختلف است و نمیتوانم درباره سلیقه افراد مختلف اظهارنظر کنم. شما ممکن است پیراهن آبی دوست داشته باشید، اما من جور دیگر دوست داشته باشم. اگر میخواهید سؤالهای حاشیهای بپرسید اسیر حاشیه نمیشوم و واقعیتها را میگویم. این سخن حضرت رسول (ص) است که به سخن همه باید احترام بگذاریم، من هم به سخن شما احترام میگذارم. عزیزی مربی خوبی است و از دوستان خوب من است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی