نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی شجاعانه‌ای ارائه دادیم و لیاقت برتری مقابل تراکتورسازی را داشتیم.

ویسی: نقشه‌هایمان به خوبی اجرا شد

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی شجاعانهای را ارائه دادیم و لیاقت برتری مقابل تراکتورسازی را داشتیم.

وی افزود: امروز مقابل یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر بازی کردیم که بازیکنان، مربی و هواداران خیلی خوبی دارد. واقعاً به شاگردانم خسته نباشید میگویم. همیشه دوست داشتم در یک جای خوب، یک برد خوب کسب کنیم تا به محرم نویدکیا تقدیم کنم. او امسال کمک زیادی به ما کرد و پیروزی امروز را به او تقدیم میکنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در این بازی از سمت راست تراکتورسازی در نیمه نخست موقعیتهای زیادی داشتند، خاطرنشان کرد: ما در بازیهای قبل دوندگی خوبی داشتیم. ما تراکتورسازی را به خوبی میشناختیم و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم. ایرانپوریان هم بیشتر در حمله شرکت میکرد و ما هم از این منطقه استفاده کردیم. خوشبختانه از نقشههایی که کشیدیم، نتیجه گرفتیم.

ویسی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر زمین افتادن بازیکنان سپاهان تصریح کرد: بازیکنان ممکن است زمین بخورند. ما منتظر این نبودیم که توپ به بیرون برود یا وقت تلف کنیم. نیمه اول 3 دقیقه وقت اضافه داشت و نیمه دوم هم 4 دقیقه. فکر نمیکنم با این تفاسیر وقتکشی صورت گرفته باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا در دقایقی از بازی احساساتی شده بود و همچنین کیفیت نیمفصل اول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بله، من دقایقی احساساتی شدم. در این فصل همه تیمها خوب هستند و برای بردن به زمین میآیند. هیچ تیمی برنده یا بازنده نیست و بازیهای زیبا و پویایی را مشاهده میکنیم. به جز پرسپولیس و تراکتورسازی که خود را به نوعی از سایر تیمها جدا کرده و برای قهرمانی نیمفصل میجنگند، همه زیبا بازی میکنند و لیگ بهتری نسبت به فصل گذشته داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد برنامه تیمش برای نیم فصل گفت: برنامههایی برای تعطیلات داریم. حالا که تراکتورسازی را بردیم به خودباوری خوبی رسیدیم. ایرادهایی داریم که باید در نیمفصل آنها را رفع کنیم. خود من با برد تراکتورسازی اوج میگیرم. بردن چنین تیمهایی بسیار سخت است و از لحاظ روحی و روانی روحیه بازیکنان را بالا میبرد.

ویسی در خصوص تماشاگران تیم تراکتورسازی تصریح کرد: تماشاگران تبریز لیاقت دارند که در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازیهای تیم خود را تماشا کنند. کاری به برد و باخت تراکتورسازی ندارم اما امیدوارم هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازیهای تیم خود را ببینند. من احترام زیادی برای این هواداران قائلم.

وی با تمجید از فرید بهزادی کریمی در دیدار مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما از «فرید» شناخت داشتیم به همین خاطر او را جذب کردیم و خواستیم به تیم ما کمک کند. چند بازیکن بالای 20 سال داریم که انتظار داریم به تیم ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اختلافات دو باشگاه ذوبآهن و سپاهان و اینکه میگویند سپاهانیها بیشتر هزینههای ورزشگاه نقش جهان را دادهاند، تصریح کرد: من به این مسائل وارد نمیشوم، چون این مسائل مدیریتی است. ذوبآهن تیم قابل احترامی است و به شخصه هر کاری بتوانم برای این تیم انجام خواهم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی