نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر از حریف بودیم و باید خودمان را طوری آماده کنیم که دیگر چنین باختی تکرار نشود.

برانکو: می‌بردیم هم اتفاقی نمی‌افتاد!

برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش مقابل ذوبآهن گفت: صحبتی در مورد برد ذوبآهن ندارم و در مورد تیم خودم هم نگران نیستم. بچههای ما امروز خیلی خوب بازی کردند و حتی بهتر از تیم حریف بودند و نمیتوانم انتقادی و گلهای داشته باشم. متاسفم بابت اینکه امروز نتوانستیم در شب میلاد پیامبر اعظم یک برد شیرین را به هواداران تقدیم کنیم و از این بابت از آنها عذرخواهی میکنم.

وی با ابراز تاسف از اینکه تیمش موقعیتهای زیادی را در این مسابقه از دست داد، یادآور شد: شما وقتی مقابل تیمی مثل ذوبآهن بازی میکنید این حق را ندارید که فرصتهای گلزنی صددرصد و حتی 50 درصد را به گل تبدیل نکنید. چون به هر حال ممکن است در طول بازی تک موقعیتهایی برای حریف پیش بیاید و از آن نهایت استفاده را ببرد، اتفاقی که امروز رخ داد و ذوبآهن روی یک موقعیت به گل رسید و با همان یک گل بازی را برد.

برانکو تصریح کرد: لیگ ادامه دارد و راه طولانی در انتظار همه تیمها است. این شکست دومین باخت ما در 40 بازی گذشته است اما باید خودمان را طوری آماده کنیم که دیگر چنین باختی تکرار نشود. از همین حالا باید خود را برای بازی هفته بعد آماده کنیم.

 در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران با ابراز گلایه از برانکو بابت عدم حضورش در نشست خبری پیش از مسابقه به وی گفت: خبرنگاران اصفهانی به خاطر اتفاق روز گذشته قصد ندارند از شما سوال بپرسند. برانکو نیز در واکنش به این صحبتهای خبرنگار اصفهانی عنوان کرد: از طریق سایت پرسپولیس از شما خبرنگاران بابت عدم حضورم در نشست خبری پیش از مسابقه عذرخواهی کردم و گفتم به خاطر مشکلات نتوانستم در نشست خبری حاضر شوم.  هماکنون نیز حق شما خبرنگاران است که بخواهید سوالی از من بپرسید یا اینکه کنفرانس تمام شود.

برانکو در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار تراکتورسازی و سپاهان چه تاثیری در این مسابقه داشت، عنوان کرد: هیچ بحثی درباره این بازی نکردیم. هنوز نیمفصل تمام نشده و نتایج بازیها تا پایان لیگ بالا و پایین زیادی دارد، حتی اگر امروز هم میبردیم اتفاق خاصی نمیافتاد جز اینکه اختلافمان با تراکتورسازی بیشتر میشد. همیشه گفتهام که نتایج در لیگ نامعلوم است و هر تیمی میتواند هر تیمی را شکست دهد، این بهترین وضعیت برای فوتبال ایران است که هواداران بتوانند از بازیها لذت ببرند.

در پایان نشست خبری خبرنگاران اصفهانی که به علت حاضر نشدن برانکو در کنفرانس خبری قبل از بازی سوالی از او نپرسیده بودند و به نوعی کنفرانس را تحریم کرده بودند، با یک خبرنگار به صورت لفظی درگیر شدند. ضمن اینکه افراد ناشناسی نیز با حضور در نشست خبری بینظمی ایجاد کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی