۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با حاشیه‌هایی که در این بازی وجود داشت، اجازه ندادند استقلال خوزستان پیروز شود.

اجازه ندادند استقلال مقابل گسترش فولاد پیروز شود

رحیم مهدیزهیوی در مورد شکست تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: میتوانستیم مقابل گسترش فولاد پیروز شویم اما شرایط به گونهای پیش رفت که دستمان از رسیدن به امتیاز، کوتاه ماند.

وی ادامه داد: از روی نیمکت گسترش، اینقدر داد و فریاد زیاد بود که بازی تحت تأثیر آنها قرار گرفت. در دقایق پایانی هم گل بسیار بدی دریافت کردیم، در شرایطی که قبل از دریافت گل، موقعیتهای خوبی را از دست دادیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: ما در این بازی همه مشکلات را فراموش کرده و فقط به فکر کسب 3 امتیاز بودیم. با این شکست، کارمان برای ادامه لیگ خیلی مشکل شد چون فاصله امتیازی با تیمهای بالای جدول افزایش پیدا کرد.

زهیوی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان، مشکلات مالی دارد ولی در بازیها اشتباهات داوری هم به ما ضربه میزند و با این اشتباهات، امتیازات زیادی را از دست دادیم. ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم ولی به جای کمک کردن، به ما ضربه میزنند.

وی در پایان گفت: اگر کمک نمیکنند حداقل ما را با مشکل مواجه نکنند چون این اشتباهات، تیم را وارد چالش جدی میکند. همچنان در انتظار تحقق وعدههای باشگاه هستیم تا برای نیمفصل دوم بهترین تصمیم را بگیریم. امیدواریم تصمیمی گرفته شود که منجر به جدایی بازیکنان نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی