نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استیون جرارد ستاره سابق تیم لیورپول عملکرد اخیر ژوزه مورینیو مربی منچستریونایتد را ستود.

جرارد تحت تأثیر عملکرد ژوزه مورینیو

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول تحتتأثیر عملکرد منچستریونایتدِ ژوزه مورینیو قرار گرفته که سه بازی متوالی اخیر خود در لیگ برتر را با برد به پایان برده است. مردان ژوزه مورینیو پس از شکست 2 بر یک در خانه فنرباغچه در مرحله گروهی لیگ اروپا در 10 دیدار اخیر خود شکست نخوردهاند و رکورد هفت پیروزی و سه تساوی را در رقابتهای مختلف از خود بر جای گذاشتهاند.

استیون جرارد در گفتوگو با شبکه تلویزیونی «بیتی اسپورت» گفت: «همه میدانند که منچستریونایتد پیش از آمدن ژوزه مورینیو به این تیم چند سال دشوار را سپری کرد، اما قطعاً آنها در حال پیشرفت هستند و حالا دارند تیمی باثباتتر میشوند. بیشتر بازیکنان ترکیب اصلی منچستریونایتد خیلی عالی بازی میکنند و نیمکت قدرتمندی هم در اختیار دارند. ژوزه سه یا چهار خرید بزرگ انجام داده که در تیم جای افتادهاند و اتفافاً عالی هم کار کردهاند.»

اسطوره باشگاه لیورپول صحبتهای خود را اینطور ادامه کرد: «به اعتقاد من منچستریونایتد برای تکمیل پازل خود تنها به چند قطعه دیگر نیاز دارد تا دوباره به دوران اوجش بازگردد. من بر این باورم که منچستریونایتد فصل آینده میتواند برای کسب قهرمانی رقابت کند. منیونایتد پیشرفت قابلتوجهی داشته و بهتر از چند فصل اخیر بازی میکند. آنها این فصل هم شانس به پایان بردن فصل در جمع چهار تیم برتر را دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی