نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت که شورای فنی و مربیان تیم ملی، پیش از دور جدید تمرینات درباره رستمی به جمع‌بندی خواهند رسید.

مرادی: قبل از تمرینات تیم ملی درباره رستمی تصمیم می‌گیریم

علی مرادی در خصوص مسابقات جام باشگاههای آسیا عنوان کرد: خوشحال هستم که تیمهای ایرانی و نفرات خوب کشورمان عناوین خوبی در این مسابقات بدست آوردند و نشان دادند پتانسیل وزنهبرداری ایران بالاست.

وی درباره اینکه قرار بود در آخرین جلسه شورای فنی در خصوص کیانوش رستمی بحث شود اما نتیجهای در این باره اعلام نشد، گفت: رستمی از نفرات خوب تیم ملی وزنهبرداری و جزو سرمایههای ماست و باید وی را حفظ کنیم.

رئیس فدراسیون وزنهبرداری خاطرنشان کرد: تعامل خوبی بین فدراسیون، شورای فنی و کادرفنی وجود دارد و امیدوارم این تعامل در نهایت به سود وزنهبرداری کشور تمام شود.

وی گفت: در خصوص رستمی فعلا بحثی مطرح نشده و پیش از دور جدید تمرینات نفرات اصلی، شورای فنی و کادرفنی به نتایج مثبتی خواهند رسید و در این خصوص اطلاعرسانی خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم کیانوش رستمی برای المپیک 2016 ریو، دور از نظر کادرفنی و به تنهایی تمرین کرد و قصد دارد همچنان به این روند ادامه دهد اما در آن سو سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی اعلام کرده که چنین موضوعی را نمیپذیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی