نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باختن حس خوشایندی نیست، چه در فوتبال و چه در زندگی، به خصوص اگر ورزشکار باشی... مثلاً یکی مثل علی دایی یا هادی ساعی، حتی اگر منچ و ماروپله هم بازی کنند، دوست ندارند ببازند.

دایی در هر مسابقه دوستانهای آن قدر بازی میکند و بازی را ادامه میدهد تا ببرد یا هادی ساعی به گفته خودش حتی دلش نمیآید به بچهاش که پاره تنش است ببازد اما گاهی اوقات شکست لازم است و از پیروزی بیشتر به پیشرفت تیم، فرد یا مجموعه کمک میکند مثل باخت بهموقع پرسپولیس به ذوبآهن... پرسپولیس به ذوبآهن باخت، خوب موقعی هم باخت، درست موقعی که باید به تعطیلات نیمفصل برود. شاید اگر پرسپولیس نیمفصل اول را بدون باخت سپری میکرد، باورش میشد با همین تیم میتواند در لیگ قهرمانان آسیا هم بدرخشد اما حالا این شکست به مجموعه سرخ یادآوری میکند برای تکرار نباختن به تیمهای داخلی همسطح ذوبآهن و ناکام نشدن برابر حریفان آسیایی که به مراتب از ذوبآهن پرمهرهتر و قدرتمندتر هستند، باید بنیه پرسپولیس تقویت شود.

باختن به ذوبآهن در روزی که تراکتور هم به سپاهان باخته بود، در لیگ خودمان به پرسپولیس هیچ لطمهای نزد و این تیم صدر را برای خودش نگه داشت تا هوادارانش فعلاً نگران از دست رفتن قهرمانی نیمفصل نباشند و برگ برنده برای تعیین قهرمان نیمفصل اول دست پرسپولیس بماند اما همین باخت به پرسپولیس گفت برای موفقیت در آسیا باید «تیم»تر باشی و ایرادها را برطرف کنی... به نظر شما چیزی غیر از این «شکست بهموقع» میتوانست به پرسپولیس بابت ورود قویتر به لیگ قهرمانان آسیا تلنگر بزند؟ گاهی اوقات برای نباختن، باید باخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی