نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری فیزیکی سرپرست سابق تیم جوانان استقلال با یکی از لیدرهای این باشگاه جنجالی ترین خبر امروز بود. اتفاقی که پای ماموران نیروی انتظامی را به باشگاه استقلال باز کرد و به نظر می رسد این جنجال تبعات بسیار منفی برای باشگاه استقلال داشته باشد.

آبروریزی بزرگ در باشگاه استقلال/کتک کاری شدید شد نیروی انتظامی آمد

باشگاه استقلال تهران امروز یکشنبه شاهد اتفاق عجیبی بود. سرپرست سابق تیم جوانان استقلال صبح روز یکشنبه در محل باشگاه استقلال حاضر شد تا با مسئولان این باشگاه دیدار کند اما در نهایت این گفتوگوها به جاهای باریک کشیده شد.

سعید طرزی که به کسر 80 درصد از قرارداد و اخراج از تیم جوانان استقلال محکوم شده در محل ساختمان باشگاه با یکی از لیدرهای باشگاه استقلال که اتفاقا فرزندش در تیم جوانان استقلال بازی میکند، درگیر میشود و این درگیری در نهایت پای ماموران نیروهای انتظامی را به باشگاه باز میکند.

در پایان این ماجرا ماموران انتظامی لیدر طرف درگیری را بازداشت کرده و با خود میبرند.

اما در  شرایطی که استقلال اینروزها در لیگ برتر حواشی زیادی را تجربه می کند وضعیت در تیم جوانان این باشگاه نیز  بحرانی و پر حاشیه به نظر می رسد. امروز به واسطه حاشیه تیم جوانان پای نیروی انتظامی به باشگاه استقلال باز شد. باید دید تبعات این ماجرا برای استقلال به چه ترتیب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی