۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس اینکه تیمش در ۳۸ بازی تنها دو شکست را متحمل شده است، طبیعی دانست. او همچنین گفت که تیمش موقعیت زیاد ایجاد می‌کنید، اما در گلزنی موفق نیست.

برانکو: رونالدو برای پرسپولیس به تهران می آید!

برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی دوستانه امروز (یکشنبه) تیمش گفت: ما در 38 بازی اخیرمان فقط دو شکست خوردهایم که این طبیعی است. ضمن اینکه ما مستحق باخت نبودیم و چه بسا از آنها بهتر بودیم.

شکست مقابل ذوبآهن درس بزرگی برای ماست
 وی افزود: ذوبآهن واقعاً تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و من این برد را به ذوبیها تبریک میگویم. فکر کنم تماشاگران از تماشای این بازی واقعاً لذت بردند. البته حریف روی یک موقعیت نصفونیمه که از روی کرنر به وجود آمد توانست به گل برسد و من باز این برد را به آنها تبریک میگویم. این شکست میتواند برای ما درس بزرگی باشد.

در تیم من بهترینها بازی میکنند
 سرمربی پرسپولیس در واکنش به صحبتهای محمدحسن انصاریفرد مبنی بر اینکه پرسپولیس نیمکت ضعیفی دارد، عنوان کرد: در تیم من بهترینها بازی میکنند و ما روی نیمکت بازیکنان خوبی چون علی علیپور، احمد نوراللهی، صادق محرمی، الکساندر ولادمیر پریمیوف، پلی یانسکی و همچنین نفرات جوانی مثل علوانزاده، آقایی، طاهرخانی و ... داریم که همگی بازیکنان خوبی هستند و من از کادر بازیکنانم راضی هستم. واقعا نمیدانم مشکل کجاست که این صحبتها میشود.

تعویض نمیکنم چون 11 بازیکن اصلیام خیلی خوب هستند
برانکو در واکنش به اینکه از پرسپولیس انتقاد میشود که چرا فقط با 11، 122 بازیکن ثابت ترکیبش را میچیند، اظهار داشت: به این دلیل که آنها خوب بازی میکنند! شما ترکیب ذوبآهن را در دو بازی اخیر میدانید؟ اما من میدانم که آنها یک بازیکن را هم عوض نکردهاند. شما از ترکیب تراکتورسازی در دو بازی قبلی خبر دارید که یک بازیکن را هم تغییر ندادهاند؟ فقط شهرام گودرزی جای سعید آقایی که مصدوم بود در دفاع چپ بازی کرد و این تغییر اجباری بود. فلسفه من این است که تیم باید استاندارد شود. شاید هر مربی فلسفه خودش را داشته باشد و ترکیب تیمش را هم تغییر بدهد.

اگر امکانش بود، اردویی در امارات خواهیم داشت
 سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه گویا صحبتهایی در هیئت مدیره باشگاه مطرح شده تا تیمش در نیمفصل اردویی در دبی برگزار کرده و بازیهای دوستانهای با تیمهای اروپایی از جمله اتلتیکومادرید و والنسیا انجام دهد، اظهار داشت: بله، در این خصوص صحبتهایی کردیم، اما هنوز نمیدانیم که ادامه بازیهای لیگ چه زمانی است. من امروز شنیدم تیم ملی به اردو خواهد رفت، اما هنوز گزارش رسمی آن را از باشگاه نگرفتهام. خیلی خوب بود که 20، 25 روز در نیمفصل استراحت میشد، اما متأسفانه فقط 14 روز تعطیلی داریم. از 10 ژانویه هم باید بازیها را آغاز کنیم و اگر امکانش بود، اردویی در امارات خواهیم داشت.

هنوز زمان شروع بازیهای نیمفصل را نمیدانیم
 برانکو در واکنش به این سؤال که آیا خودش تیم خاصی را برای بازیهای دوستانه معرفی کرده است، گفت: میتوانم کمک کنم و دوستانی در این تیمها دارم، اما هنوز زمان شروع بازیهای نیمفصل را نمیدانیم و هنوز لیگ به ما برنامه نداده است.

موقعیت زیاد ایجاد میکنیم، اما گلزنیمان خوب نیست
 وی درباره اینکه مهدی طارمی همچنان موقعیتها را از دست میدهد و در بازی با ذوبآهن هم چند موقعیت را از دست داد، اظهار داشت: بله، این مشکل ماست که کم گل میزنیم. خیلی شانس و موقعیت گل ایجاد میکنیم، اما گلزنیمان خوب نیست.

برانکو در خصوص اینکه برنامه تیمش برای نیمفصل و لیگ قهرمانان آسیا چیست، گفت: من چیزی از برنامهها نمیدانم و چون نمیدانم، نمیتوانم صحبت کنم. به این دلیل که نه هنوز از برنامه تیم ملی خبر دارم، نه لیگ. در برنامه قبلی که من دیدم برنامه تیم ملی نبود و امروز گفتهاند قرار است اردویی برگزار شود. در این خصوص صحبتهایی شده که اردو برگزار کنیم، اما چیزی قطعی نیست. با این حال برنامه ما برای لیگ قهرمانان آسیا فیکس است.

لیست نفرات موردنظرم را به باشگاه دادهام
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا لیست بازیکنان مدنظرش را برای نیمفصل به باشگاه داده است یا نه، گفت: بله، لیست دادهایم.

امروز انصاری را با طارمی مقایسه میکنند، شاید فردا ترابی را با او مقایسه کنند
 وی درباره اینکه مقایسه مهدی طارمی با ساسان انصاری گویا تمرکز این بازیکن را به هم ریخته است، گفت: بازیکن تمرین و کار میکند تا تمرکزش را حفظ کند. حالا امروز ساسان انصاری با طارمی مقایسه میکنند و شاید فردا مهدی ترابی را با انصاری مقایسه کنند. بازیکنان در هر باشگاه بزرگی باید آماده باشند که تمرین، کار و زندگی تحتفشار را تحمل کنند. هر بازیکنی در هر جای دنیا در تیم بزرگی بازی میکند باید آماده رویارویی با فشارها باشد. آنها باید بدانند رسانهها خواهناخواه مقایسه خودشان را میکنند. حالا یک روز از طارمی تعریف میشود و یک روز هم از او انتقاد میشود.

اشتباهات داوری همیشه بوده و هست
 برانکو در خصوص اینکه گفته میشود کارت زرد دقیقه یک به کامیابینیا در بازی با ذوبآهن به بازیکنان استرس وارد کرده است و نظرش در خصوص مسائل داوری چیست، گفت: با این مسئله موافقم. به نظرم اشتباهات داوری همیشه بوده و هست. این کارشناسیها در خصوص داوری میتواند به اشتباهات داوری کمک کند. درباره بازی با ذوبآهن شاید کارت به کمال یک مقدار سختگیرانه بود، اما مجموعاً عملکرد داوران در این بازی خوب بود.

بحثهای مالی را رسانهای نمیکنیم
 وی در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت مالی باشگاه رضایت دارد یا نه و آیا مطالبات او به صورت منظم پرداخت میشود، اظهار داشت: این مسئله برای افکار عمومی نیست. مسائل خصوصی بین مدیریت باشگاه و ماست. طبیعی است ما این بحثها را رسانهای نمیکنیم. چون وقتی درباره مسائل مالی صحبت میشود، فقط این نیست که آیا به وظایف در رابطه با کادرفنی انجام شده است یا نه، بلکه بحث پرداخت منظم به بازیکنان هم شامل آن میشود. پرداخت منظم به کادرفنی، حتی شامل کارگرانی که در ورزشگاه و تیم کار میکنند هم میشود. نمیشود فقط ما به عنوان کادرفنی راضی باشیم و بقیه ناراضی. مسائل مالی شامل همه بخشهاست و این مسئله به مدیریت باشگاه ارتباط پیدا میکند، نه سایر نفرات.

انصاری را درک میکنم
 وی در خصوص آخرین تصمیمگیری در ارتباط با محمد انصاری و پیشنهادی که این بازیکن از چین دارد و گویا از ترانسفر این بازیکن پول خوبی نصیب باشگاه خواهد شد، گفت: من نمیدانم شرایط مالی پیشنهاد انصاری چیست. من او را درک میکنم و به هر حال این فرصتی است که او پول خوبی کسب کند. این مسائل در حیطه باشگاه است و من نمیتوانم بگویم به او احتیاج ندارم، چون او را نیاز دارم و باشگاه هم به این بازیکن نیاز دارد، اما اگر باشگاه تصمیم راهبردی بگیرد که او را بفروشد، ممکن است این کار را انجام دهد.

رونالدو بعد از فینال باشگاههای جهان به تهران میآید!
 برانکو در پاسخ به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با وجود بازیکنانی که در لیست خرید خود قرار داده با آمدن مهاجم جدید مشکل گلزنی تیمش برطرف خواهد شد یا نه؟، با تعجب گفت: بله ما رونالدو را در لیست خود گذاشتهایم و بعد از فینال باشگاههای جهان به تهران میآید!

وی در پایان راجع به اینکه گفته میشود سروش رفیعی تصمیم گرفته در تراکتورسازی بماند و قرار شده رحیم زهیوی پرسپولیسی شود، خاطرنشان کرد: در مورد هیچ بازیکنی صحبت نمیکنم. تا زمانی که هم  بازیکنی به طور رسمی به تیمی نپیوسته نباید صحبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی