۰
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال مقابل پدیده مشهد متوجه شد بازگشت دوباره به لیگ و نگاه به بالای جدول نه تنها ناممکن نیست که امتیاز تیم‌ها آنقدر به هم نزدیک است که طی 3 هفته می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

دنیای تازه استقلال در نیم‌فصل دوم

فقط یک 3 امتیاز از سوی استقلال کافی بوده تا در یک هفته، هر دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی بازنده شوند و اختلاف استقلال با تیم صدرنشین به عدد 8 برسد.

حالا استقلال فقط 8 امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد و تنها 6 امتیاز با تراکتورسازی...  یعنی اگر فضای لیگ تغییر نکند، استقلال همین تیم هفته چهاردهم باشد و پرسپولیس و تراکتورسازی روی دور باخت بیفتند، آن روز دور نیست که نیمفصل دوم برای استقلال جور متفاوتی آغاز شود.

فراموش نکنید استقلال مقابل پدیده مشهد نیز فوقالعاده نبود؛ بلکه تیمی بود که فقط به قصد امتیاز گرفتن جلو رفت. تیمی که برتری خاصی نسبت به حریف نداشت اما میدانست چگونه و از چه راهی باید به پدیده ضربه بزند.

در نهایت استقلال از همان روش قدیمی به گل برتری رسید. یعنی این بار فقط جای خسرو حیدری و مکویان با هم عوض شده بود. این دفعه به جای اینکه حیدری سانتر کند زحمتش گردن مکویان افتاد تا توپی را روی سر جابر انصاری بفرستد.

پس از ضربه جابر، استقلال به گل برتری رسید و بازی تمام شد و اینک استقلال را در هفتههای پایانی نیمفصل در شرایط امیدوارکنندهای برای نیمفصل دوم میبینیم؛ لیگ همچنان ادامه دارد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی