۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال با رقابت‌هاي حساس در ماهشهر و تهران و جدال چهار تيم شهرداري استارتي پرقدرت مي‌خورد.

جدال دو مربی در ماهشهر، تقابل خارجی‌ها در تهران

به گزارش خبرورزشی در ماهشهر تیم پتروشیمی بندرامام، صدرنشین لیگ پذیرای شیمیدری است كه بعد از هیاهوی اول فصل بر سر تغییر سرمربی و میزبانیهایش امروز به این شهر آمده تا در ممكو بازی كند. این مسابقه جدا از حضور بازیكنان مطرحش به خاطر جدال دو مربی بزرگ جذاب است. مهران شاهینطبع كه در عرصه ملی و باشگاهی پرافتخارترین مربی ایرانی محسوب میشود و دیگری مصطفی هاشمی كه با مهرام افتخارات زیادی را در لیگ باشگاهی و آسیا كسب كرده است. هر چند پتروشیمی بندرامام تغییری در تركیبش ایجاد نكرده است ولی شیمیدریها با اضافه كردن داكون كوك، بهترین شوتیست سه امتیازی NBA قدرتمندتر از اول فصل آمدهاند.

مسابقهای كه همیشه مخاطبان خاص خود را دارد و دیدن آن برای همه علاقهمندان تماشایی است و باعث شده تا درك بائرمن، سرمربی تیم ملی كشورمان و عباس مقدسزاده رئیس كمیته مسابقات را هم به ماهشهر بكشاند اما كمیته داوران با دعوت از حسن نیكخواه، هادی سالم و جواد زارع كه در هفتههای گذشته كمترین اشتباه را داشتهاند، قضاوت را به آنها سپرده است. مقدسزاده خود ناظر این بازی است.

در تهران و شرقیترین منطقه آن تیم دانشگاه آزاد با خارجیهای نامدارش میزبان نفت آبادان است. دو تیمی كه هفته گذشته نتیجه را به حریفان خود واگذار كردند تا سیر نزولی را در جدول داشته باشند اما این بار برای عقب نماندن از كورس صدرنشینی هر دو تنها به یك برد شیرین نیاز دارند. از سویی حماد سامری، سرمربی نفتیها امروز از یار جدید خود دورون پركینز استفاده میكند. بازیكنی كه شنیده میشود بسیار خطرناك و زهردار است. پس باید در حكیمیه منتظر این ماند كه خارجیهای دو تیم چند مرده حلاجند. جعفر محمدپور، شریعتی و فتحی قضاوتكننده این مسابقه هستند.

ضمن اینكه در غرب پایتخت دو تیم بدون خارجی یعنی نیرویزمینی و لوله AS شیراز با هم روبهرو میشوند. محمدرضا اسلامی در این هفته باز هم بدون فرید اصلانی و حامد بیگی بازی میكند. ولی شیرازیها بعد از 7 شكست متوالی نیمنگاهی به برد دارند تا بتوانند اولین دو امتیازی را تصاحب كنند اما تقابل چهار تیم شهرداری در دو شهر كاشان و تبریز برگزار میشود. تیم شهرداری كاشان بعد از بردی كه در خانه نفت آبادان به دست آورد، این هفته میزبان شهرداری گرگان یكی از تیمهای انتهای جدول است. كاشان تا به حال سه برد و گرگان یك برد در لیگ امسال به دست آورده و هر دو تیم در هفتههای اخیر با بازیكنان خارجی تقویت شدهاند. شهرداری تبریز هم با همتای اراكی خود روبهرو میشود. اراكیها هماكنون در جایگاه دوم جدول هستند و دوست ندارند این رده را از دست بدهند. در این هفته رقابتها به اوج رسیده است و خارجیها تعیینكنندههای بزرگ هستند.

برنامه كامل امروز:

15:30 شهرداری تبریز - شهرداری اراك

16:00  نیرویزمینی - AS شیراز

16:00  پتروشیمی بندرامام - شیمیدر تهران

16:00 شهرداری كاشان - شهرداری گرگان

16:00 دانشگاه آزاد - نفت آبادان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی