۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورينيو حق دارد كه مي‌گويد با وجود سن و سال بالاي زلاتان به او استراحت نمي‌دهد. ايبراي 35 ساله در 25 بازي يونايتد در اين فصل حضور داشته و تنها در 2 بازي غايب بوده است.

زلاتان سردسته شياطين

به گزارش روزنامه خبرورزشی، منچستريونايتد در يك روز آرام و بدون دغدغه با دو گل زلاتان ايبراهيموويچ توانست سه امتياز شيرين خارج از خانه را دشت كند. اين سومين پيروزي متوالي مردان ژوزه مورينيو بود و شياطين را به حضور در بين چهار تيم جدول پيش از پايان سال 2016 ميلادي اميدوار كرد. اتفاقي كه البته رخ دادنش به كمي خوشاقبالي هم بستگي دارد.

 

ايبرا دوباره در آسمان

ژوزه مورينيو حق دارد كه ميگويد با وجود سن و سال بالاي زلاتان به او استراحت نميدهد. ايبراي 35 ساله در 25 بازي يونايتد در اين فصل حضور داشته و تنها در 2 بازي غايب بوده است. او با دو گلي كه مقابل وستبروم به ثمر رساند ركورد 10 گل در 9 بازي را از خود به جا گذاشت تا عملكرد پرفراز و نشيب دوماه پيش را به دست فراموشي بسپارد.

 

پوگبا خودش را پيدا كرد

زمانگير بود اما پل پوگبا خودش را با تركيب منچستريونايتد وفق داد و به نظر ميرسد كه جايگاهش را در تيم پيدا كرده است. مورينيو به طور معقولانهاي به پوگبا درون زمين نقش آزادانهاي داده تا پشت زلاتان ايبراهيموويچ باشد. او توپ را راحت به گردش درميآورد و آنتونيو والنسيا را در سمت راست خوب پيدا ميكرد.

 

عشق هواداران وستبروم به پوليس

هواداران وستبروم در پايان بازي و با وجود شكست مقابل منچستريونايتد شعار «ما توني پوليس را داريم، ما توني پوليس را داريم» را سر دادند تا نشان دهند همچنان به سرمربي خود وفادار هستند. اين يعني آنها از كارهايي كه پوليس در اين تيم انجام داد و وستبروم را به يكي از تيمهاي سرسخت ليگ برتر تبديل كرد شناخت دارند و از او حمايت ميكنند. اين پشتيباني ميتواند براي وستبروم كه فصل را اميدوارانه شروع نكرد خوب باشد.

 

جونز آماده براي ساوتگيت

گرت ساوتگيت سرمربي جديد تيم ملي انگليس براي قلب خط دفاعي سهشير به يك مدافع خوب و كمي باتجربه در كنار جان استونز جوان نياز دارد و فيل جونز ميتواند همان بازيكن باشد. جونز بعد از اتمام مصدوميتش وقتي ژوزه مورينيو به او نياز داشت در بازي با سوآنزي ظاهر شد و جايگاهش را در خط دفاعي شياطين سرخ محكم كرد. نمايش خوب او باعث شد جاي كريس اسمالينگ را در تركيب اصلي بگيرد. او در بازي با وستبروم به ندرت مرتكب اشتباه شد و روندون مهاجم حريف را از بازي خارج كرد.

 

پيوند مورينيو و يونايتد

هرچه بيشتر زمان به جلو ميرود مورينيو بيشتر با جزئيات و شرايط باشگاه منچستريونايتد آشنا ميشود. ژوزه هرچه بيشتر با اين جو آشنا ميشود يونايتد هم بهتر نتيجه ميگيرد. اكنون تيم او به سومين پيروزي متوالياش در ليگ برتر رسيده است و ميتواند اين روند را تا قبل از پايان سال 2016 ميلادي ادامه دهد. فقط به آقاي خاص بايد اعتماد كرد... 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی