۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علي جباري، سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان، بعد از سومي تيمش در باشگاه‌هاي آسيا، كيانوش رستمي را در اختيار باشگاه قرار داد.

رستمی در اختيار باشگاه ذوب‌آهن

او میگوید: «رستمی طبق قراردادش با ما متعهد شده بود در قهرمانی باشگاههای آسیا برای ذوبآهن وزنه بزند ولی او خلف وعده كرد و حالا من، با اینكه لیگ ادامه دارد، میخواهم او را در اختیار باشگاه قرار دهم. رضا قاسمی به خاطر عدم صدور ویزا نیامد اما كیانوش به بهانه آماده نبودن. من دیگر با او كاری ندارم.»

به گزارش خبرورزشی او معتقد است رستمی در دوحه وزنه میزد، تیمش قهرمان میشد: «همانطور كه سهراب مرادی تیم ذوبآهن اصفهان را در دوحه همراهی كرد و با طلایش امتیاز خوبی برای تیم گرفت، اگر رستمی هم در تركیب تیم ذوبآهن قرار میگرفت، شك نكنید ما قهرمان میشدیم، نه اینكه بعد از ملیحفاری اهواز و نیروی زمینی سوم. من زمانی كه دو وزنهبردار مطرحم را نداشتم، چطور میتوانستم قهرمانی را بگیرم ؟»

جباری درباره مسابقات وزنهبرداری قهرمانی باشگاههای آسیا میگوید: «در این دوره، رقابت بین تیمهای ایرانی بود. سه تیم ایرانی رقابت خوبی به نمایش گذاشتند.»

سرمربی ذوبآهن اصفهان برای سه هفته آخر لیگ، وزنهبردار نمیگیرد: «تیمم با همان وزنهبردارانی كه در باشگاههای آسیا شركت كرد، در سه هفته آخر لیگ حاضر میشود، بدون وزنهبردار جدید.»

او از محاسبه امتیازات وزنهبردارانش در دوحه برای هفته سوم لیگ راضی نیست: «با محاسبه امتیازات وزنهبردارانم در باشگاههای آسیا برای این هفته امتیازاتمان نسبت به ملی حفاری اهواز و نیروی زمینی كم میشود ولی دو هفته به پایان لیگ مانده است. ما تلاش میكنیم پیشتازی خود را برای قهرمانی حفظ كنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی