نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: هدف‌مان این است که نتایج ضعیف لیگ برتر را در جام حذفی جبران کنیم و با هدف قهرمان در این جام به میدان می‌رویم.

شکوری: هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است

ابراهیم شکوری، در خصوص شرایط تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: تیم کاملاً شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر میگذاریم و کاملاً آماده و با انگیزه منتظر رویارویی با سپاهان در جام حدفی هستیم.

وی افزود: شاید در لیگ برتر شرایط مناسبی نداشته باشیم ولی هدفمان این است که در جام حذفی جبران کنیم و با قهرمانی در این جام بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم. با توجه به اینکه من 2 بار با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شدم به خوبی اهمیت آن را میدانم.

مدافع تیم فوتبال سایپا ادامه ادا: البته تیمهای سرسختی در جام حذفی حضور دارند و راه قهرمانی در این جام شاید نزدیک باشد ولی به هیچ وجه آسان نیست. استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، نفت، ذوبآهن و گسترش فولاد در این مرحله حضور دارند و همه این تیمها هدفشان قهرمانی است.

شکوری در مورد رویارویی با سپاهان در این مرحله عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است و در هفتههای اخیر هم نتایج خوبی گرفته و نشان میدهد در دوران اوج تیم با آنها روبرو میشویم. ولی با توجه به سابقه حضور فرکی در این تیم و شناختی که از آنها دارد میتوانیم در اصفهان یک پیروزی با ارزش کسب کنیم.

وی در پایان با اشاره به نیمکتنشینی خودش در سایپا گفت: من یک بازیکن حرفهای هستم و تابع تصمیم کادر فنی. نیمکت نشینی انگیزه مرا برای تلاش بیشتر میکند و سعی میکنم خودم را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کنم. به هیچ وجه هم قصد جدایی ندارم و در سایپا میمانم و میجنگم تا به ترکیب اصلی برسم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی