نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز خیلی راحت است که بنشینیم، پا روی پا بگذاریم و در قالب یک کارشناس فوتبال بگوییم: پرسپولیس به سرمربی خود باخت. به بازی محتاطانه و تعویض‌های اشتباه برانکو ایوانکوویچ. به این موضوع باخت که هیچ تاکتیکی برای تقابل با ذوب‌آهن نداشت، اگر برانکو مربی خوبی بود، حتماً حریف را شکست می‌داد و فاصله‌‌اش با تیم دوم را به 5 امتیاز می‌رساند و...

برانکو دستور می دهد بازیکنان گوش نمی کنند

اما گاهی برای قضاوت کردن، باید به زوایای دیگر یک مشکل (مثل شکست مقابل ذوبآهن) نور تاباند و سپس در آن مورد حرف زد.

تیمی که بلد نیست گل بزند

قبول داریم که پرسپولیس مقابل پدیده در هفته سیزدهم در مشهد موفق به زدن دو گل شد و بازی را برد و قبل از آن، تقریباً در هر بازی (به غیر از دربی و دیدار مقابل تراکتور) گل زده بود اما این تیم، با فقر شدید گل و گلزن مواجه است. اصلاً تیم برانکو بلد نیست گل بزند اما این دلیل نمیشود که از سرمربی کروات تیم ایرادی بگیریم چون اگر کمی انصاف داشته باشیم، میبینیم پرسپولیس توانایی ساختن فرصتهای گلزنی را داراست اما در لحظه آخر که دیگر کاری از مربی برنمیآید و یک مهاجم باید کار را تمام کند، به مشکل برمی خورد. این، مشکل فعلی پرسپولیس است.

فریادهای برانکو را نشنیدید؟

برای پی بردن به فریاد اعتراضآمیز برانکو در مورد عملکرد مهاجمانش، فقط کافی است به مصاحبههای او پس از 5 بازی گذشته تیمش بار دیگر نگاهی بیندازید.

کنفرانس خبری برانکو پس از برتری یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان (هفته دهم): از دقیقه اول خطرناک بودیم و فرصتهای زیادی خلق کردیم و میتوانم بگویم نزدیک به 10 فرصت گل داشتیم که شاید نزدن گلها سختتر از زدن گلها بود.

کنفرانس خبری برانکو پس از تساوی مقابل پیکان (هفته یازدهم): ما کل بازی را در کنترل داشتیم و در عین حال از خطراتی که حریف ایجاد میکرد، آگاه بودیم. اگر قرار باشد بازیها را ببریم، باید داخل و خارج از خانه از موقعیتها استفاده کنیم. متأسفانه باز هم امروز فرصتهای زیادی را از دست دادیم درست مثل دیدارهای قبلی که همچنان فرصتها را از دست میدهیم.

کنفرانس برانکو پس از برتری مقابل ماشینسازی تبریز (هفته دوازدهم): امروز نیز موقعیتهای زیادی را از دست دادیم و طبیعی است وقتی این مقدار شانس را گل نمیکنیم، در تیم فشار عصبی و عدم اطمینان ایجاد میشود. این قانون فوتبال است که اگر تیمی از شانسهای خود استفاده نکند، احتمال شکست خوردن آن نیز وجود دارد.

کنفرانس برانکو پس از برتری مقابل پدیده در مشهد (هفته سیزدهم): موقعیتهای خوبی ایجاد کردیم و به بازیکنانم که تمام توان خود را در زمین گذاشتند، تبریک میگویم. میدانیم که هواداران دوست دارند بازی خوبی ببینند اما ما نیاز داریم تا بیشتر از اینها گل بزنیم. ما باید فرصتهایمان را به گل بدل کنیم و برای کسب برد، عملکرد بهتری داشته باشیم.

کنفرانس برانکو پس از شکست مقابل ذوبآهن در اصفهان (هفته چهاردهم): به ذوبآهن بابت برد تبریک میگویم. نمیتوانم از بازیکنان انتقاد کنم. جنگیدند و تلاش کردند. متأسفانه وقتی با تیمهایی مثل ذوبآهن بازی میکنیم، نباید فرصتهای صددرصد و 50 درصدی را گل نکنیم. این مشکل بزرگ در تیم ماست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی