نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: کسی که عاشق کارش باشد و رگ غیرت داشته باشد، حرص می‌خورد. شاید بعضی‌ها بی‌رگ هستند که حرص نمی‌خورند.

دایی: شاید بعضی‌ها بی‌رگ هستند که حرص نمی‌خورند

علی دایی پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی، در نشست خبری اظهار داشت: فکر میکنم این دیدار مهمترین بازی فصل ماست. روی جام حذفی حساب باز کرده و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتهایم.

وی ادامه داد: حرفی در مورد استقلال برای گفتن نیست. استقلال تیم خوبی است و طرفداران بزرگی دارد. استقلالها تا اینجای کار در جام حذفی موفق بوده ولی ما دوست داریم بازی را ببریم و تا فینال بالا برویم. متأسفانه چند بازیکن خوبمان را نداریم اما دوست داریم بازی خوبی انجام دهیم. دنبال 3 امتیاز هستیم! ببخشید این بازی 3 امتیاز ندارد و دنبال پیروزی ارزشمند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه علیرضا منصوریان درخواست کرده با توجه به کیفیت نامطلوب زمین ورزشگاه تختی، بازی در استادیوم آزادی برگزار شود، تصریح کرد: ما در لیگی بازی میکنیم که نامش لیگ حرفهای است. خیلیها میتوانند درخواست بدهند که کجا بازی انجام شود اما آیا منصوریان، مسئول سازمان لیگ است که کیفیت زمین را مشخص میکند؟! اگر زمین خوب نیست، سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری بازی را صادر کند.

دایی خاطرنشان کرد: بازیکنانی داریم که راحتتر از استقلال در زمین تختی بازی میکنند چون از  ابتدای فصل در این زمین بازی کردهاند. اگر صحبتی دارند باید با سازمان لیگ انجام دهند. نباید با باشگاه نفت و رسانهها حرف بزنند. اینکه یک روز قبل از بازی چنین موضوعی را مطرح کنند، درست نیست. میتوان چنین کاری را یک روز مانده به آغاز بازی انجام داد؟ البته منصوریان نظرش را گفته و دوست دارد بازی در آزادی برگزار شود. اگر ما میهمان بودیم، با شور و شوق خاصی به آزادی میرفتیم اما چون میزبان هستیم باید حرمتها را حفظ کنیم.

وی افزود: اگر استقلالیها چنین درخواستی دارند باید با باشگاه نفت کنار بیایند. همینطور که نمیشود بازی در آزادی برگزار شود. آنقدر باید پیشرفت کنیم که نباید چنین مسائل پیش پا افتاده و خندهداری را مطرح کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال به ایمان مبعلی گفت: «ایمان» در تیم ما خوب بازی میکند و از ابتدای فصل به ما کمک کرده است. او جزو بهترینهای ما از لحاظ فنی و اخلاقی است اما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمیداریم و اگر دلش جای دیگری است باید برود. با این وجود، ایمان نه صحبتی انجام داده و نه چنین درخواستی داشته است. فکر میکنم لو در تیم ما راحت است و هیچ زمانی تصمیم اشتباهی نمیگیرد که بخواهد تیمش را ترک کند. ما به مبعلی احتیاج داریم و فکر میکنم او در نفت احساس راحتی میکند.

دایی ادامه داد: پراهیچ و علی عزتی در این دیدار حضور ندارند. آنها جزو بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان ما بودند اما بدون آنها میخواهیم در این بازی بزرگ پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیشنهاد برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و مذاکره استقلال با ایمان مبعلی چه تأثیری بر عملکرد نفت خواهد داشت، گفت: به این مسائل عادت کردهایم، از زمانی که چشم باز کردهایم حواشی بیشتر از مسائل فنی دیده میشود. کاری به این مسائل نداریم و دنبال هدفمان یعنی پیروزی مقابل استقلال هستیم. به غیر از این هدف، به چیزی نگاه نمیکنیم. دنبال بازی جوانمردانه و زیبا هستیم. امیدوارم داوری هم مشکلساز نباشد و حق به حقدار برسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا مدام حرص میخورد، تصریح کرد: در فوتبال باید حرص خورد! کسی که عاشق کارش باشد و رگ غیرت داشته باشد، حرص میخورد. شاید بعضیها بیرگ هستند که حرص نمیخورند. من برای تیمی که زحمت بکشم، حرص میخورم. کدام مربی را در دنیا دیدهاید که حرص نخورد؟ از باتجربهترین مربیها یعنی آرسن ونگر تا مربیان دیگر حرص میخورند.  فکر میکنم سؤالی که پرسیدید فقط به سبک سؤالات خودتان اختصاص دارد.

دایی در پایان، درباره اینکه باشگاه نفت ابتدای فصل اعلام کرد قصد تیمداری ندارد اما حالا با باشگاه بارسلونا قرارداد همکاری امضا کرده، گفت: در جریان چنین موضوعی نیستم و به آن ورود نکردهام. صلاح مملکت خویش، خسروان دانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی