نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اين گزارش شما را با10 بازيكن موفق و آينده‌دار اين روزهاي فوتبال دنيا آشنا خواهیم کرد.

درخشش نسل متولد 2000

اين روزها بعضي ستارهها در حال درخشش در دنياي فوتبال هستند كه هنوز به سن قانوني براي رأي دادن يا گواهينامه گرفتن نرسيدهاند ولي از هماكنون رد پايشان را در دنياي فوتبال به جا گذاشته و توانستهاند توجه باشگاههاي بزرگ اروپايي را به خود جلب كنند. تعدادي از آنها حتي همين روزها هم در تيمهاي بزرگ دنيا بازي ميكنند. اين نسل از بازيكنان متولد سالهاي 1999 و 2000 هستند و قطعاً در دو دهه آتي صحبتهاي زيادي در مورد آنها خواهيم شنيد. در اين گزارش قصد داريم تا شما را با10 بازيكن موفق و آيندهدار اين روزهاي فوتبال دنيا آشنا كنيم.

 

جي جي دوناروما (آث ميلان- متولد 1999)

او بيشك بهترين نماينده و شناختهشدهترين بازيكن نسل خودش است كه دروازهباني آث ميلان را عهدهدار است. عملكرد فوقالعادهاش باعث شده دروازهبان ثابت روسونري شود و حتي بحثهايي در مورد كنار رفتن جي جي بوفون از دروازه تيم ملي ايتاليا و حضور او در تيم ملي آتزوري مطرح شده است.

 

رايان سسگنون (فولام- متولد 2000)

در انگليس او را به عنوان گرت بيل جوان ميشناسند كه در طول دوران بازي كردنش در ليگ برتر، جناح چپ تاتنهام را يك تنه مديريت ميكرد. سسگنون، در سن 16 سالگي، 8 بازي براي تيمش انجام داده و دو گل زده و يك پاس گل داده است.

 

مالانگ سار (نيس- متولد 1999)

او بازيكن ثابت تيم نيس، صدرنشين ليگ يك فرانسه است كه در سن 17 سالگي در بال چپ بازي ميكند و البته ميتواند در خط مياني هم به ميدان برود. او در طول اين فصل 20 بار براي تيمش به ميدان رفته و يك گل زده و يك پاس گل داده.

 

ونسان تيل (متس- متولد 2000)

متولد لوكزامبورگ است و در تيم پايهاي متس بازي ميكند. او كه يكي از گلزنان تيم ملي بزرگسالان لوكزامبورگ است، چند ماه پيش اولين بازياش را در ليگ يك انجام داد و حالا بايرن و رئال به دنبال جذب او هستند.

 

براهيم دياس (منچسترسيتي- متولد 1999)

اين بازيكن خط مياني اهل مالاگا، در منچسترسيتي زير نظر گوارديولا فوتبالش را دنبال ميكند. او در تيمهاي پايهاي ليگ جوانان نيز گلزني كرده بود و كارش در سيتي را در يكي از بازيهاي كماهميت اين تيم آغاز كرد. او در تيم ملي زير 17 سالههاي اسپانيا يكي از عناصر تهاجمي تيم به شمار ميرود.

 

اسكيئل باركو (اينديپندنته- متولد 1999)

او درهمان تيمي كه آگوئرو از آن ظهور كرد، شكوفا شده و در حالي كه كمتر از 15 سال سن دارد، با قد 167 سانتيمتري يكي از مهرههاي ارزشمند تيمش است و در 13 بازي براي اينديپندنته به گل رسيده.

 

آلخاندرو پوسو (سويا/ اتلتيكو- متولد 1999)

ليدر تيم جوانان سويا هر روز بيش از پيش در تيمش جا ميافتد. حركات او خيليها را ياد خسوس ناواس مياندازد. او بيش از 600 دقيقه در دومين ليگ معتبر اسپانيا فوتبال بازي كرده و 2 گل زده و يك پاس گل داده.

 

مويس كين (يوونتوس- متولد 2000)

اين بازيكن 16 ساله، لقب بالوتلي جديد سري A را يدك ميكشد و علاوه بر سري A، در ليگ قهرمانان اروپا هم براي يووه به ميدان رفته. او در تيمهاي پايهاي يوونتوس و تيم ملي، گلهاي زيادي زده و در50 بازي، 34 گل به ثمر رسانده كه حكايت از تواناييهاي فوقالعاده او دارد.

 

بن وودبرن (ليورپول- متولد 1999)

در حال حاضر او عنوان جوانترين گلزن تاريخ باشگاه ليورپول را يدك ميكشد و با وجودي كه كلوپ خواهان آن شده تا همه او را در آرامش بگذارند اما هواداران ليورپول او را مايكل اوون جديد فوتبال ميدانند. او در ليگهاي پايهاي 5 در 10 بازي، 5 گل زد و 5 پاس گل داد.

 

الكساندر ايساك (آ.ايي.ك سولنا- متولد 1999)

زدن 11 گل در 25 بازي، آن هم با سني كمتر از 17 سال، آمار خيرهكنندهاي براي ايساك است و همين توجه سران رئالمادريد را جلب كرده است. او با قدي 190 سانتيمتري و قدرت شوتزني بالا، لقب ايبراي رنگينپوست را دارد و به نظر ميرسد كه در سالهاي آتي يكي از ستارههاي تيم ملي سوئد باشد.

 

8 ستاره ديگر

علاوه بر اين بازيكنان، ميتوان از 8 بازيكن ديگر نام برد كه قطعاً در آينده بيشتر در موردشان خواهيم شنيد. بازيكنان جواني مثل آلبان لافونت، دروازهبان 17 سالهاي كه در تركيب اصلي تولوز به ميدان ميرود و يا ديوگو كاستا، جانشين آتي ايكر كاسياس در پورتو.

 

در بين بازيكنان غير دروازهبان هم ميتوان به دو بازيكن پرتغالي كه با تيم زير 17 سالههاي پرتغال قهرمان اروپا شدند اشاره كرد: دومينگوس كينا (وستهم) و ژوزه گومز (بنفيكا). همچنين نيكلاس اسچياپاكسه اروگوئهاي كه در اتلتيكومادريد حضور دارد، ماكسيميليانو رومرو، بازيكن آرژانتيني ولز سارسفيلد، ژوئل آسورو بازيكن جوان ساندرلند و جاناتان لكو، بازيكن انگليسي وست بروموويچ از جمله بازيكناني هستند كه در آينده، در دنياي فوتبال بزرگي خواهند كرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی