نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی شطرنج‌باز کشورمان گفت: بعد از مدالی که کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۱۶ ریو به‌ دست آورد، شاید در المپیک‌های آینده مدال‌های بیشتری توسط دختران کسب شود.

خادم‌الشریعه: دختران ایرانی شاید در المپیک‌های آینده مدال‌های بیشتری بگیرند

مدال برنزی که کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندو المپیک ریو به عنوان اولین مدال المپیکی ورزش بانوان ایران بهدست آورد، همچنان و با وجود گذشت چهار ماه یکی از سوژههای رسانههای بینالمللی در رابطه با وضعیت ورزش بانوان ایران و تاثیرگذاری این مدال بر وضعیت دیگر ورزشکاران زن است.

خبرنگار شبکه خبری فرانس 24 که به منظور گزارش تمرین بانوان شطرنجباز ایرانی شرکت کننده در مسابقات قهرمانی زنان جهان به محل اردوی آنها رفته بود، درباره این مدال از سارا سادات خادم الشریعه یکی از سه نماینده ایران در این رقابتها سوال کرد و اینکه بعد از کسب آن شرایط برای بانوان ورزشکار ایران چگونه شده است؟ خادم الشریعه در پاسخ به این پرسش گفت: بعد از مدالی که کیمیا علیزاده در ریو بهدست آورد، در المپیکهای آتی شاید مدالهای بیشتر توسط دختران داشته باشیم. در واقع یک نفر باید از ورزش بانوان باید این مدال را میگرفت تا پشت سر او، دیگر ورزشکاران زن هم به این باور برسند که میتوانند مدال المپیک بگیرند.

بانوی شطرنجباز کشورمان تاکید کرد: در شطرنج هم قضیه به همین شکل است. اگر ما در مسابقات مهمی که داریم خوب نتیجه بگیریم، دیگر بانوان شطرنجباز هم به این باور میرسند که میتوانند نتیجهگیری خوبی داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی