نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم‌های لیگ یکی شناخته شده نیستند و به دنبال کار بزرگ بودند اما در حال حاضر از سایپا شناخت کامل داریم و خوشحالیم که به یک تیم لیگ برتری خوردیم.

ویسی: از سایپا شناخت کامل داریم

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا البرز در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به 2 بازی گذشته تیم به خودباوری رسید و آمادگی خوب و بالایی برای دیدار مقابل سایپا داریم و با تمام وجود بازی میکنیم تا به مرحله بعد برسیم و برنامه خاصی برای حضور در جمع 4 تیم حذفی داریم.

وی افزود: این بازی از دیدارهای گذشته راحتتر است به این دلیل که تیمهای لیگ یکی شناخته شده نیستند و به دنبال کار بزرگ بودند اما در حال حاضر از سایپا شناخت کامل داریم و خوشحالیم که به یک تیم لیگ برتری خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا سیستم بازی تیم سپاهان همچون دیگر دیدارهای گذشته تغییر می یابد، خاطرنشان کرد: دیدارهای خود را مرحله به مرحله سازماندهی کردیم و در بازی فردا کاملا جدی هستیم، هر چه پیش برویم با نفرات اصلی بیشتری بازی میکنیم.

ویسی درباره حضور امینی درون دروازه سپاهان تصریح کرد: هنوز تصمیمی نگرفتهایم ولی به احتمال فراوان امینی در دروازه باشد.

وی درباره خریدهای تیمش در تعطیلات نیم فصل بیان کرد: با بازیکنان استقلال و سایپا که با آنها طی این هفته بازی داریم صحبتی نکردهایم البته بازیکنانی را مدنظر داریم ولی هنوز به صورت قطعی با هیچ بازیکنی صحبت نکردهایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره رضا اسدی بازیکن جوان تیم نفت که از طرف ویسی در سپاهان کنار گذاشته شده بود، گفت: در ابتدای فصل بین رضا اسدی و بحیرایی باید یک بازیکن را انتخاب میکردیم و به همین دلیل بحیرایی را حفظ کردیم ضمن اینکه اسدی بازیکن خوبی بود.

ویسی درباره اینکه در دیدار فردا به دنبال پیروزی در 90 دقیقه است، اظهار داشت: به طور قطع قصد ما این است که از شرایط میزبانی استفاده کنیم و نباید بگذاریم به وقت اضافه کشیده شود به این دلیل که آخر هفته نیز با استقلال بازی داریم، البته در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست.

وی افزود: سایپا تیم و با تجربه خوبی است و کاری به جایگاه تیم در جدول نداریم اما فردا روز سختی را در مقابل سپاهان دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی