نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به طور حتم نام فیلم خونی را شنیده‌‌اید و دیده‌‌اید، فیلمی در ژانر درام اکشن که صحنه‌های خونین زیادی را رقم می‌زند! داستان این فیلم بی‌شباهت به حال و هوای این روز‌های استقلال نیست و هر روز اخبار جدیدی از کتک‌کاری، زد و خورد، درگیری و... به گوش می‌رسد!

این آقا مدیر اجرایی استقلال و مجیدی را هم زده بود

به گزارش روزنامه خبرورزشی، دیروز حوالی ساعت 10:30 سرپرست سابق جوانان استقلال که وکالت رضا عنایتی و مجتبی جباری را برعهده دارد به باشگاه استقلال مراجعه میکند تا امور مالیاتی این دو بازیکن را انجام داده و درباره طلبهایشان با مسئولان استقلال گفتوگو کند!

او وقتی به طبقه چهارم باشگاه استقلال میرود متوجه میشود مدیران مالی استقلال در جلسه حضور داشته و باید دقایقی به انتظار بنشیند، او از این فرصت استفاده کرده و برای دیدار با برخی از کارمندان باشگاه به اتاق کناری حسابداری میرود. دقایقی از این حضور نگذشته بود که یکی از لیدرهای استقلال که برای کاری به این طبقه آمده بود با سعید طرزی روبهرو میشود! او با صدای بلند به سمت وی رفته و فریاد میزند برو بیرون، برو بیرون، کی گفته تو به باشگاه استقلال بیایی؟ برو... تا نزدمت.

طرزی در جواب میگوید: من با تو کاری ندارم و در شأن من نیست با فردی مثل تو دهن به دهن شوم! لیدر باز هم حرفهایش را تکرار میکند و این بار با دست او را به بیرون از اتاق هُل میدهد که سرپرست سابق جوانان استقلال دستش را کنار زده و میگوید: تو چه کاره هستی؟ در این لحظه لیدر با رفتن به سمت وی مشتی به صورت او میزند که باعث شکسته شدن بینی طرزی و خونریزی شدید میشود، او بعد از دقایقی با پلیس 110 تماس گرفته و خواهان حضور در باشگاه استقلال میشود، لحظاتی بعد با رسیدن پلیس و تنظیم شکوائیه طرفین به کلانتری شهرک غرب رفته و لیدر مورد نظر بازداشت میشود و طرزی با رفتن به پزشک قانونی طول درمان میگیرد.

سعید طرزی درباره اتفاق پیشآمده به خبرورزشی میگوید: واقعاً متأسف هستم برای مسئولان استقلال که به این فرد پروبال میدهند، نکته جالب این است که همین لیدر مدتی پیش در محل تمرین استقلال محسن خدایی، مدیر اجرایی تیم، را زد و او بود که فصل پیش با فرزاد مجیدی درگیری پیدا کرد. اگر بار اول با او برخورد میشد این اتفاقات شکل نمیگرفت، من به آقای افتخاری، که واقعاً نمیدانم چرا بیخیال این اتفاقات است و واکنشی ندارد، میگویم اگر باز هم از کنار این اتفاق بیتفاوت بگذرید یک روز خود شما را کتک میزند. من شنیدم باشگاه استقلال اعلام کرده این درگیری شخصی بوده است! من چه کار شخصی با این آقا دارم؟ این لیدر کارمند رسمی استقلال بوده و حقوق ماهانه دریافت میکند درگیری هم در محل باشگاه استقلال رخ داده و آنوقت میگویند شخصی بوده، واقعاً خندهدار است. من تا آخر خط میروم و از طریق قانونی اقدام میکنم حداقل وقتی باشگاه استقلال چشمش را به این بیاخلاقیها میبندد من باید پیگیر باشم تا حداقل از کتک زدنهای بعدی جلوگیری کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی