۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«استيو سيدول» بازيكن تيم برايتون كه سابقه بازي براي آرسنال و چلسي را هم دارد، به سراغ حاشيه‌هاي جالب دیدار منچسترسيتي و آرسنال رفته و براي روزنامه «ديلي‌ميل» تهيه كرده است.

از پنگوئن‌های فوتباليست تا گم شدن اوزيل

به گزارش روزنامه خبرورزشی، منچسترسيتي و آرسنال در ورزشگاه اتحاد در ديداري از هفته هفدهم ليگ برتر يكشنبه عصر به ميدان رفتند و در نهايت شاگردان پپ گوارديولا بودند كه با برتري 2 بر يك در اين بازي حساس به روزهاي خوبشان برگشتند اما اين بازي كه يك هفته مانده به كريسمس برگزار شد، حاشيههاي جالبي داشته كه «استيو سيدول» بازيكن تيم برايتون كه سابقه بازي براي آرسنال و چلسي را هم دارد، به سراغ آنها رفته و براي روزنامه «ديليميل» تهيه كرده است.

 

رهبري هواداران توپچيها

پيش از اين بازي حساس در شهر منچستر، استيو در يك كافه در مركز شهر منچستر حاضر شد و همراه با هواداران آرسنال سرود اين تيم را خواند تا خودش را به عنوان يك آرسنالي متعصب نشان دهد. سيدول سال 1997 فوتبالش را از آكادمي آرسنال شروع كرد و يك هوادار متعصب اين تيم محسوب ميشود.

 

پنگوئنهاي قبل از بازي

اطراف ورزشگاه اتحاد شهر منچستر جايي كه تجمع مردم پيش از بازي سيتي و آرسنال زياد بود هم اتفاقات جالبي رخ داد. در محلي چند پنگوئن مشغول شيرينكاري بودند و همين باعث شد خانمها و كودكان از اين نمايش پنگوئنها استقبال كنند. شايد باور نكنيد اما اين پنگوئنها مشغول فوتبال بازي كردن با توپِ منقش به لوگوي منچسترسيتي بودند!

 

 آقاي چك؛ به خودت بيا!

پتر چك به عنوان يك سنگربان مطمئن و ششدانگ از چلسي به آرسنال پيوست و عملكرد بسيار خوبي هم در تركيب توپچيها داشته اما او پس از زدن ركورد بيشترين كلينشيت در تاريخ ليگ برتر حالا بدترين ركورد خودش را هم ثبت كرده است. در بازي برابر سيتي دروازهبان 34 ساله اهل جمهوري چك دو گل ديگر دريافت كرد تا براي هشتمين بازي متوالي نتواند دروازهاش را بسته نگه دارد. او روي برخي از گلها خيلي هم بيتقصير نيست و نميتوان گفت فقط عملكرد بد خط دفاعي باعث گل خوردنهاي آرسنال ميشود.

 

پيدا كنيد اوزيل را!

مسعود اوزيل ستاره آلماني خط مياني آرسنال در يكي از حساسترين بازيهاي فصل در زمين گم بود. مسعود آنقدر بد عمل كرد كه در شبكههاي اجتماعي واكنش منفي هواداران آرسنال و طعنهآميز هواداران ديگر تيمها را شاهد بوديم. اوزيل به طرز عجيبي در بازي مقابل منچسترسيتي سردرگم بود و حتي يك حركت خوب هم از او نديديم.

 

 بازي مستقيم از دروازه؟

تاكتيك آرسنال در برابر منچسترسيتي مشخص نبود چيست. در اين ديدار پتر چك به مراتب از دروازه پاسهاي بلند و مستقيم به گوشههاي زمين حريف فرستاد تا بازيكنان سرعتي تيمش فرار كنند اما هيچ موفقيتي در اين زمينه كسب نكردند. پس از دريافت گل دوم هم آرسنال خطر آنچناني روي دروازه ميزبان خلق نكرد تا به گل تساوي برسد. تعداد پاسهاي پتر چك از هافبكهاي بازيساز توپچيها در اين ديدار بيشتر بود.

 

پاسگل فصل؟

كوين دبروين در لحظهاي كليدي بهترين تصميم را گرفت. پاس گل دوم منچسترسيتي براي رحيم استرلينگ در فضاي سمت راست خط حمله فوقالعاده بود. او با يك چرخش و پاس بلند و دقيق رحيم را در بهترين شرايط براي نفوذ به قلب خط دفاعي آرسنال قرار داد و ستاره ريزنقش سيتي هم قدر آن را به خوبي دانست. شايد بتوان به اين پاس عنوان بهترين پاسگل فصل را داد.

 

كريسمس آمد

شكل و شمايل هواداران دو تيم در حاشيه اين بازي جالب بود. با شال و كلاههاي مخصوص كريسمس به استقبال سال جديد ميلادي رفتند و شكل و شمايل جالبي به بازي مهم هفته هفدهم ليگ برتر دادند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی