نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

* فراز رامهرمزي سرمربي ملي‌حفاري اهواز با قهرماني تيمش در قهرماني باشگاه‌هاي آسياي دوحه، خيلي اميدوار شده وزنه‌بردارانش در ليگ هم قهرمان شوند.

رامهرمزی: انگيزه تيمم برای قهرمانی ليگ بيشتر شد

به گزارش روزنامه خبرورزشی او كه از نتیجه تیمش در دوحه راضی است، میگوید: «وزنهبرداران ملیحفاری اهواز در این مسابقات و در حضور تعدادی از بهترین وزنهبرداران ایران با توان بالا قهرمان شدند. حالا امیدوارم توان روحی و روانی آنها با این قهرمانی برای حضور قدرتمند در لیگ ایران چند برابر شود تا قهرمانی لیگ از ذوبآهن اصفهان را پس بگیرند.»

سرمربی ملیحفاری درباره چگونگی حضور تیمهای كشورها در باشگاههای آسیا و كاپ قطر میگوید: «در لیست اسامی وزنهبرداران شركتكننده این دو مسابقه، در اوزان مختلف، ركوردهای بعضی از وزنهبرداران آسیایی برای باشگاههای آسیا و بقیه وزنهبرداران برای كاپ قطر بود.»

رامهرمزی از عملكرد همه وزنهبردارانش راضی است: «وزنهبرداران ملیحفاری اهواز یك تیم بودند چرا كه امتیازات همه آنها برای قهرمانی تأثیر داشت. ما برای این مسابقات از یك ماه پیش در اهواز اردو داشتیم كه مزد زحماتمان را هم گرفتیم.»

سرمربی تیم ملیحفاری اهواز از میزبانی قطریها هم تعریف میكند: «قطریها در این مسابقات به خوبی از عهده میزبانی برآمدند. البته حضور رئیس فدراسیون بینالمللی وزنهبرداری نیز گرمابخش مسابقات بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی