نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار دو تیم صبای قم و استقلال تهران و دو دیدار از لیگ دسته دوم را اعلام گرد.

خرمگاه و الهامی محروم و جریمه شدند

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص  تخلفات یک تیم در لیگ برتر و دو تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور صادر کرد.

لیگ برتر:

با توجه به اتفاقات دیدار دو تیم صبا و استقلال تهران کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص تخلف محمد خرمگاه و ساکت الهامی صادرکرد. بر همین اساس محمد خرمگاه با مد نظر قرار دادن عدم سابقه در هفتههای قبل و مستنداً به ماده 65 و 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در تمام مسابقات رسمی محروم است.

همچنین ساکت الهامی به جهت سابقه محرومیت در هفته پنجم لیگ برتر و مستنداً به ماده 65 و 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی محکوم شد.

تنبیهات لحاظ شده با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت است. ضمن اینکه پرونده در خصوص پاره ای از موارد که توسط ساکت الهامی ادعا شده است، مفتوح میباشد.

لیگ دسته دوم:

*مسابقه تیمهای بعثت کرمانشاه و قشقایی شیراز برگزار شد و از سوی حمید نوری بازیکن تیم بعثت کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بی احترامی به داور بازی رخ داد که منجر به اخراجش شد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار دو تیم پترو کیان شوشتر و بادران نوین تهران برگزار شد. تیم بادران بخاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین محمد بافنده بازیکن تیم  بادران نوین تهران به دلیل فحاشی به داور به مدت 3 جلسه از همراهی تیم خود محروم است. وی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی