۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسپانیول میگوید پسرش از او پیراهن لیونل مسی را خواسته است.

سانچس فلورس: بيشتر از همه مسی به ما ضربه زد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، كيكه سانچس فلورس مربي اسپانيول بعد از آنكه تيمش به دست بارسلونا در دربي كاتالان ويران شد با اشاره به ليونل مسي كه ستاره اين بازي بود اظهار داشت كه اين بازيكن قادر است در وقتهاي اضافه ضربه خودش را بزند. مسي چهارمين گل را در برد چهار بر يك بارسا به ثمر رساند اما در به ثمر رسيدن دو گل ديگر تيمش مؤثر بود. او چهار بازيكن اسپانيول را پشت سر گذاشت و موقعيت گلزني را براي لوئيس سوارس ايجاد كرد.

 

در مورد گل بعدي هم به همين شكل چند بازيكن را از پيشرو برداشت تا جوردي آلبا گل بزند كه اين اولين گل او بعد از دو سال بود. آندرس اينيستا هم زننده گل بعدي بود اما خود مسي بود كه گل چهارم را به زيبايي به ثمر رساند و سانچس فلورس را به تحسين واداشت: «متوقف كردن مسي و اينيستا كار سادهاي نيست. آنها بهترين بازيكنان فوتبال هستند كه در كنار هم بازي ميكنند. آنها زيبايي را به فوتبال آوردهاند و در كنار هم فضاي زيادي براي حمله ايجاد ميكنند. اين يك بازي معمولي بود تا اينكه ليونل مسي خط دفاعي ما را بهم ريخت. مسي همه بازيها را تغيير ميدهد. او باعث متوقف شدن زمان ميشود. او تنها بازيكني است كه ميتواند در هر بازي اگر اراده كند هتتريك داشته باشد.»

 

سانچس فلورس از اولين كساني بود كه بعد از بازي به سمت مسي رفت و با او خوش و بش كرد و بعداً در مورد صحبتي كه با او داشته اظهار داشت: «به لئو به خاطر تواضعش تبريك گفتم. اهل شكايت كردن نيست يا اينكه خودش را روي زمين بيندازد و اعتراضي بكند. اصلاً هم دلخوري ميان ما وجود نداشت. نميدانم الان چند تا از لباسهايش را دارم. پسرم طرفدار بارسلوناست و از من هميشه ميخواهد كه لباس لئو را براي او بگيرم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی