نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دقايقي قبل از شروع دیدار بارسا و اسپانیول سرمربيان دو تيم از سلام و احوالپرسي و دست دادن با يكديگر اجتناب كردند و هيچ خبري از رويارويي آنها نبود.

انريكه و كيكه‌؛ نه عكسی و نه سلامی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، روز شنبه و يك روز قبل از برگزاري دربي كاتالونيا ميان دو تيم بارسلونا و اسپانيول، رسانههاي خبري اعلام كردند كه برخلاف رسوم هميشه، بعد از كنفرانس خبري مربيان دو تيم، خبري از عكس مشترك دو مربي و مراسم مبادله پيراهنها نخواهد بود و سران بارسا اعلام كردند كه دليل اين ماجرا پر بودن وقت لوئيس انريكه است. اندكي بعد وبسايتهاي ورزشي اسپانيايي اعلام كردند كه دليل لغو اين برنامه، دلخوري و كدورتي است كه سالهاست ميان اين دو سرمربي وجود دارد.

 

از همان زمان ميشد حدس زد كه در مراسم رسمي ابتدايي بازي هم نبايد منتظر سلام و احوالپرسي گرم سرمربي دو تيم كه روزگاري در رختكن رئال با هم همتيمي بودند، بمانيم اما آنچه رخ داد، براي خيليها غيرقابل تصور بود. در دقايقي قبل از شروع بازي يكشنبهشب، سرمربيان دو تيم از سلام و احوالپرسي و دست دادن با يكديگر اجتناب كردند و هيچ خبري از رويارويي آنها نبود. اين اتفاق در شرايطي رخ داد كه عكاسان با اطلاع از دلخوري و كدورت موجود ميان اين دو سرمربي در مقابل نيمكتهاي دو تيم كمين كرده بودند تا احوالپرسي احتمالي اين دو همتيمي سابق را به تصوير بكشند ولي اين اتفاق رخ نداد. در لحظات ابتدايي بازي هر دو مربي عصبي و كلافه به نظر ميرسيدند و در كنفرانس خبري پاياني بازي هم وقتي خبرنگاران پرسشهايي در مورد نگرفتن عكس سنتي (مبادله لباس دو تيم توسط دو مربي يك روز قبل از شروع بازي)، ميپرسيدند، هر دو مربي با كلافگي از پاسخ دادن به آن طفره ميرفتند.

 

بنابر سنت و رسم موجود، سرمربيان دو تيم بارسا و اسپانيول قبل از برگزاري دربي كاتالونيا، هريك با در دست داشتن پيراهن تيمشان روي زمين چمن تيم ميزبان در كنار هم قرار گرفته و عكسي به يادگار ميگيرند و سپس اين پيراهنها را با هم مبادله ميكنند اما اين بار سران بارسا، سرمربي اسپانيول را به نوكمپ دعوت نكردند و دليل لغو اين مراسم را پر بودن برنامههاي انريكه در روز شنبه عنوان كردند.

 

طبق گزارش راديو كاتالونيا، ارتباط انريكه و كيكه زماني به تيرگي گرائيد كه اين دو در رئال با هم همتيمي بودند و انريكه و گروهي از بازيكنان تيم معتقد بودند كه جاسوسي در رختكن تيم وجود دارد كه اخبار رختكن را به گوش سرمربي وقت تيم (والدانو) ميرساند و كيكه را اين جاسوس ميدانستند.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی