۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال مادرید موفق شد محرومیتش از خرید بازیکن را کم کند.

کاهش محرومیت رئال از خرید بازیکن

اعتراض باشگاه رئال مادرید به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) برای کاهش محرومیت یک سالهاش از خرید بازیکن جدید به دلیل عقد قراردادهای غیرقانونی با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی نتیجه داد و این محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات به یک پنجره کاهش پیدا کرد.

به این ترتیب رئالمادرید که انتظار میرفت تا ماه ژانویه سال 2018 از خرید بازیکن محروم شود، تنها ماه ژانویه سال 2017 از خرید بازیکن جدید محروم خواهد بود و تابستان سال آینده میتواند ترکیبش را تقویت کند.

فیفا در ابتدای سال جاری باشگاههای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی نقره داغ کرد و برای آنها یک سال محرومیت از خرید بازیکن جدید در نظر گرفت که دادگاه استیناف فیفا نیز این مجازات را برای این دو باشگاه تأیید کرد. با این حال رئالیها این پرونده را به دادگاه حکمیت ارجاع دادند و در نهایت هم تلاششان برای کاهش مدت محرومیتشان نتیجه داد. این در حالیست که باشگاه اتلتیکومادرید از حق خود برای اعتراض به دادگاه CAS گذشته بود.

کاهش مدت محرومیت باشگاه رئالمادرید برای خرید بازیکنان جدید از سوی CAS در شرایطی صورت گرفته است که این دادگاه دو سال پیش حاضر نشد مدت محرومیت باشگاه بارسلونا را به دلیل ارتکاب تخلفی مشابه کاهش دهد و این تیم یک سال تمام از خرید بازیکن محروم بود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی