۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپیدرود رشت موفق شده دیدار معوقه خود را برابر اکسین را با دو گل به سود خود خاتمه دهد و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

پیروزی سپیدرود در دیدار معوقه دسته یک

شاگردان علی نظرمحمدی موفق شدند در جدال معوقه خود برابر اکسین البرز که پیش از این به دلیل بارش شدید برف در رشت، تعلیق شده بود را به سود خود خاتمه دهند و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند.

اکسین البرز که امروز فیروز کریمی را روی نیمکت خود می دید در دقیقه 21 موفق شد توسط اسماعیل فرهادی به گل دست یابد و امیدوار به کسب امتیاز از این بازی شد اما پویا نزهتی خیلی زود و در دقیقه 25 بازی را به تساوی کشاند و سهیل حق شناس نیز توانست در همان نیمه اول با گلی دیدنی سپیدرود را به برتری برساند. این نتیجه در نیمه دوم هم پایدار ماند تا در نهایت سپیدرود با این پیروزی و کسب 34 امتیاز و اختلاف امتیازی 4 با جدی ترین رقیب خود در صدر جدول قرار گیرد و قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.

اکسین البرز که ابتدای فصل را قدرتمند شروع کرده بود با نتایج ضعیفی که طی هفته های اخیر کسب کرده اکنون در رده دهم جدول با 23 امتیاز حضور یافته است.

ترکیب سپیدرود رشت را در این بازی سید محمد حسینی، هادی موسوی، هادی تامینی، شایان مصلح، رضا الماس خاله، محمد رستمی، حسین کعبی، رضا مهدوی، پویا نزهتی، میلاد قربانزاده و سهیل حق شناس تشکیل دادند.

نیم فصل دوم لیگ دسته اول آزادگان از 17 دی ماه بار دیگر پیگیری خواهد شد و تیم ها به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی